Nephisto's Recent Activity

  1. Nephisto gillade DanielÖs inlägg i ämnet Tibber - Framtidens elleverantör?.

    Prisgarantin har jag själv aldrig kunnat dra nytta av då jag haft fel laddbox för det, men med deras nya påhitt bör ju även vi med andra...

    17 apr 2024 kl 10:51
  2. Nephisto gillade DanielÖs inlägg i ämnet Tibber - Framtidens elleverantör?.

    I dagsläget kör jag smartladdning via Tesla power-up men det finns en power-up för ChargeAmps laddbox också som eventuellt skulle kunna...

    17 apr 2024 kl 10:51
  3. Nephisto svarade på ämnet Tibber - Framtidens elleverantör?.

    Haha precis. Det blir ett bidrag för att motverka månadskostnaden från Tibber i alla fall :D Har funderat lite på det där, man vill...

    17 apr 2024 kl 10:50
  4. Nephisto svarade på ämnet Tibber - Framtidens elleverantör?.

    Ja frågan är om din box inte har stöd för smartladdning så borde väl inte detta heller funka, eller är jag ute och cyklar? Sen kanske...

    17 apr 2024 kl 08:39
  5. Nephisto svarade på ämnet Tibber - Framtidens elleverantör?.

    Haha ja så är det ju definitivt. Förhoppningsvis kan man få en slant själv också :D får väl se hur det står sig mot prisgarantin som...

    17 apr 2024 kl 06:22
  6. Nephisto gillade kathos inlägg i ämnet Tibber - Framtidens elleverantör?.

    Grid Rewards | Tibber Magazine Ett sätt för Tibber att tjäna mer pengar. ;)

    17 apr 2024 kl 06:21
  7. Nephisto svarade på ämnet Tibber - Framtidens elleverantör?.

    Någon mer som har fått tillgång till grid rewards? Fick ett mail idag om att jag får tillgång. Ännu syns det inte fullt ut i appen, får...

    16 apr 2024 kl 19:54