Separera namn med ett kommatecken.
Då var det dags för Telia att sälja svenska TV4 och finska MTV till Schibsted. affären värderas till 6,55 miljarder kr, att jämföra med 9,2 då...
Det verkar som att alla bilar med eCall kommer att tappa funktionen när både 2G och 3G är nedstängt. Iaf om man ska tro den senaste inlagan i...
LE2123_14.0.0.720(EX01) finns nu. Changelog System Adds the feature of setting the default alarm sound in "Clock" for all alarms in a unified...
Varje gång jag startar min Chromecast, så visas Googles defaultbilder och det tar några sekunder innan den hoppar över till mitt egna fotoalbum....
LE2123_14.0.0.710(EX01) är på väg ut Changelog System Improves the experience of swiping down on the screen with three fingers to take a...
Under en 16 dagars rundresa i södra Texas i våras med sim-kort från t-mobile råkade jag ut för en blackout. Det var mitt i centrala Austin, så det...
Som jag skrev kommer jag inte ihåg. Kan ha varit obegränsat. 16 dagar med mycket Snapchat, Youtube och annat som drar data var inget som ledde...
Sambon och jag var i USA i våras ett par veckor. Vi köpte varsitt fysiskt sim-kort från T-mobile i en av deras affärer på stan. De har även...
LE2123_14.0.0.701(EX01) är på väg ut. Changelog System Adds a horizontal layout for the Lock screen clock. You can now choose not to show the...
Telia skjuter upp nedstängningen av 2g till slutet av 2027 för att hålla igång M2M-uppkopplingar. Källa: Telia pressmeddelande
Fick LE2123_14.0.0.600(EX01) igår Changelog System You can now try out the "app-specific volume" feature to adjust the volume for individual...
Nu kommer dessutom varning om att bilar kan få körförbud om eCall inget fungerar.
Fick LE2123_14.0.0.501(EX01) 1,14GB idag
Jag har också Telia i min OP9pro, har inte märkt några problem efter uppdateringen till A14
Fick ny uppdatering LE2123_13.1.0.593(EX01) igår, bara 109 MB och innehåller Android säkerhetspatch för januari 2024. Android 14 är på gång....