Separera namn med ett kommatecken.
Brukar gå på typ 3000kr om man skall ha en originalskärm.
Låter som en bra deal. Jag har Tele2 och betalar: 499+179+179= 857kr och det är bara för 3 användare. I detta ingår också ett obegränsat...
Säljer dotterns Pixel 7a. Det medföljer ett skärmskydd och ett nytt silikonskal som sitter på. Telefonen har en repa på skärmen. (Se bild) Har...
Dottern har en pixel 7a till salu. Repa på skärmen och lite sliten på bakstycket men nytt skal och skärmskydd fås med.
Bortförklaringar från din sida. Du sålde en mobil med mer fel än du gjorde sken av. Typisk bedragare.
Som sagt. Du är en bedragare som säljer en telefon som är i berydligt sämre skick än det du beskrev. Skärmen blev bytt och efter bytet...
Micke ljuger då han mycket väl vet om att högtalaren var fullständigt spräckt. Vid kontakt ignorerade han mitt meddelande om detta. Bedragare
Sitter nu med en Samsung S21 Ultra som extra mobil som jag inte gillar. Söker därför efter en Xiaomi då jag är mer bekant med dom. + Är en om det...
Vad är det för märke uppe till vänster på skärmen?
Halloj, är det någon som har en Samsung 20/21 Ultra med trasig skärm liggandes som ni vill bli av med?