Separera namn med ett kommatecken.
Skulle misstänka att det är en av Apple Intelligence funktionerna. Och de nämnde väll att det kommer bli aktivt för oss i Sverige senare i år?
Sålde ett skal bra kommunikation och enkel att göra affärer med. Rekommenderas
Hej! Säljer ett kolfiber skal för iPhone 16 pro max Ser mer eller mindre likt ut som pitakas sunrise skal. Riktig kolfiber (köpt från...
Hej! Säljer en iphone 13 Pro 256gb i färgen guld. Telefonen är i väldigt gott skick. Batterihälsa: 84% Pris: 4500 SEK
Sålde en iphone 14 till @tomishu . Möttes upp i Stockholm- trevlig köpare och allt gick smidigt!
Hej! Säljer en svart iPhone 14 128gb som har 100% i batterihälsa. Den är sparsamt använt och är i väldigt gott skick. Pris: 4600 SEK Finns i...
Jag brukar gilla hans reviews annars. Men han tryckte för mycket på att mjukvaran kommer finnas på förra årets modell också som en dålig sak. Jag...
Jag förstår genuint inte när reviewers får det låta som en dålig grej att mjukvarufunktioner kommer komma till S24an så därför är s25 inte så...
Hej! Någon som har tillgång till rabattkod hos thelins? :) Thelins Studentrabatt | Hämta din Rabatt | Studentkortet Tack på förhand
De har ju framförallt fokuserat på mjukvaran- och att det även kommer till s24 ultra är ju bara en bra grej
Vilken telefon är det du byter in?
Hej tyvärr inte, priset är exkl. frakt :)