Separera namn med ett kommatecken.
Köpte ett Pitaka skal med magsafe här på forumet för några veckor sedan. Föll mig inte i smaken så jag säljer det vidare. Pris: 200+frakt betalas...
Säljer 3st knappt använda skal till S25 ultra. 1. Torras 360 Spin kickstand. Pris: 150kr Såld! 2. Spigen Ultra Hybrid S. Pris: 150kr 3. Spigen...
Köpte ett Pitaka skal med magsafe här på forumet för några veckor sedan. Föll mig inte i smaken så jag säljer det vidare. Pris: 300+frakt vad av...
Testar igen om någon är sugen på ett byte. Har en S25U i white silver i nyskick utan några skav, märken eller repor. Kartong, kvitto och några...
Är det någon mer som försökt lämna tillbaks ett öppnat paket inom 14 dagar till samsung? Skulle ångra en Surfplatta som inte kommer komma till...
Då var det dax igen. Önskar byta min S25U i nyskick utan några märken eller skav. Sitter samsungs skärmskydd monterat och skal har alltid använts....
Säljer ett Ryan London skal i skinn till 16 pro max i fint skick. Detta skal har cut out för kameraknappen. Pris: 300+frakt [ATTACH]
Verkar svårt att få till ett byte mot en S25Ultra så jag säljer denna. Är i totalt nyskick, uttagen i november 24, batterihälsan 100%. Komplett...
Säljer min AWU2 med blue ocean band som jag tog ut från Comviq 240929 och som har använt sparsamt då jag hoppat mellan den, garmin och GWU. Sitter...
Är tydligen inte klar med S25u, så om någon kan tänka sig byta, skicka ett PM. Alltså en S25Ultra, färg spelar mindre roll. Min är komplett med...
Säljer några skal till 16 pro max, samtliga i väldigt fint skick. Ryan London i mörkbrunt skinn: 400kr Otterbox defender XT: 200kr Supcase...
Samsung SSD PM863a 240gb enterprisedisk med 99% health Har 1 st. Pris:200st+frakt [ATTACH] Samsung DDR5 SO-DIMM 8GBst Finns 2st Pris:200st+frakt...
Säljer 2 skal knappt använda. Samsung Kindsuite Case i färgen Camel 200kr+frakt [ATTACH] Samsung Clear Magnet Case utan box 100+frakt [ATTACH]...
Är på jakt efter en GWU till ett rimligt pris, har själv sålt och det brukar gå för 4000 så där befinner jag mig prismässigt. Köper endast på...
Bytte bort min S25U lite för snabbt inser jag. Så om någon är sugen på att byta mot min iphone 16 PM säg till. Har även Airpods pro 2 usb-c som...
Ni som kör android (företrädelsevis samsung) och använder en mobil för arbete och privat bruk, hur har ni delat upp mailen? I IOS är det mkt...
Säljer en AWU gen1. Är i bra skick, finns endel märken/skav på ramen runt skärmen. Skickar med ett skärmskydd från ESR som täcker glas och ram....
Säljer ett par vita Galaxy Buds FE. Använda 2 ggr men passar inte mina öron och jag har bytt till iphone. Kompletta med kartong med alla tillbehör...
Önskar byta min ca 1 vecka gamla S25 ultra mot en iphone 16 pro max. Min är i nyskick, monterade samsungs skärmskydd när den startades och har...
Söker någon av ovanstående CPUer. Återkom i PM om ni har någon vi vill sälja.
Säljer en iphone 16 pro som togs ut på elgiganten 241226. Telefonen är i nyskick utan repor märken eller skav med 100% batteri och 12...
Säljer av lite saker som inte kom till användning. Alla skins kommer från Qskinz (tidigare Easyskinz) *Skal till S24U, Tactical Magforce Aramid...
Säljer min frus galaxy tab s9 fe+ då den inte kom till användning. Några månader gammal och har endast legat oanvänd. Kartong med penna men...
Säljer mitt Deco S7 då jag uppgraderat. Komplett i kartong ca 1,5år och har funkat mkt bra och har täckt vårt hus på 180m2 utan problem. Hittar...
Säljer min Garmin Fenix 8 47mm med amoled (ej safir) Har alltid haft skärmskydd och bezelring för att skydda så det finns inte ett enda märke på...
Säljer en 1 vecka gammal Z Fold 6 med 1TB lagring i white färg. Kommer från Samsung med deras typ av kvitto de nu börjat med, självklart finns...
Säljer en MBP M1 14 tummare från -21 med 32gb ram och en 512gb disk i Spacegray. CPU/GPU är 8/14 och skicket är väldigt bra enligt mig. Finns en...
Söker en Macbook Air (helst 15") eller en Macbook pro 14" M2 eller M3 med minst 16/512 PM om ni har någon att sälja. Distansköp görs endast av...
Min frus vita epix pro blev utbytt på garanti så denna svarta oanvända kom idag. Helt ny alltså, aldrig startad eller upptagen från kartongen....
Säljer ett par hörlurar, Steelseries Arctic Nova 7x wireless, fick med dom i ett datorköp oöppnade. Min son ville testa dom så han fick göra det...
Säljer ett tangentbord som inte används. Lätt bland de skönaste jag skrivit på. I mkt bra skick. Kartong med alla tillbehör finns, däremot har jag...
Säljer en välanvänd EliteBook 830 G6 med i5-8265U/16GB ram (singel sticka)/512GB M.2/1080p skärm finns skav och repor på chassiet men funktionen...
Kan någon vänlig själ berätta hur jag kan fixa så att jag kan öppna Google wallet genom typ dubbeltryck på nån knapp, så det funkar på de flesta...
Säljer min mors s21 5g då hon uppgraderat. Är 100% felfri i skärmen, tog nyss av originalskärmskyddet. Det finns skalskav på ram och baksida....
Säljer ett aramid skal till Fold 6 från Memumi. Använt i ca 2 veckor. Sitter en magnetring på klistrad som funkar perfekt. Totalt väger det in på...
Ger upp och går tillbaks till äpplet så jag säljer min typ 2 veckor gamla GWU i silver med standardband och trailband. Köpt på Samsung. Papper...
Då Fold6 infriade mina förhoppningar säljer jag nu min 15pro max. Telefonen är i nyskick enligt mig. Hittar inget att anmärka på, har inga repor...
Säljer även jag en oöppnad Pixel 8 svart från Comviq. Oöppnad och följesedel från Comviq medföljer. Pris 4000:- +frakt annars finns den att hämta...
Söker en MBP m1/m2 14” el 16”. 16gb minne är ett krav, även kvitto. Skicka PM om ni har någon ni vill sälja. Distansköper endast av medlemmar med...
Ett långskott, men jag har ett antal WD DCHC320 8TB SAS 12Gb/s diskar (alltså inte sata koppling) om någon är intresserad. Pris: Bud från...