Separera namn med ett kommatecken.
Utvecklaren är informerad nu, får se om det fixar sig. Funkar det för dig?
Solid Explorer (som förövrigt är jävligt bra) vägrar fungera på min shield efter uppdateringen till Oreo. Har installerat om utan framgång. Appen...
Installerade SolidExplorer, men efter uppdateringen till Oreo låser sig SE vid start. Ominstallation hjälper inte. Någon mer?
NVIDIA Shield Controller - Tillbehör till Shield Ett hett tips! 50% rabatt om nån va sugen på en till spelkontroll.
Jag känner igen detta, trots att jag kör cm11. Har alltid varit så. Sen om det ringer och man svarar så får man inte ha för bråttom för då missar...
Ang gummiytan så ser det inte snyggt ut när hörnen blivit blankpolerade av att gnuggat runt i fickan :) Var i och klämde på z2an, blev besviken...
Tycker flottiga fingrar syns precis lika bra på den matta gummiytan, även svårare att torka av än på en högblank yta :) Skickat från min Nexus 5...
Va tror ni om det? Kör N5 och cm11 nu och är väl nöjd. Kommer jag sakna något om jag byter? Det som lockar mig till Z2 är: *rejälare...
Händer mig med helt random. Kör cm11 Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Precis samma här, lite då å då. Blev inge bättre efter att ha flashat cm11 heller Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Kör också 0.5 då 1 känns så långsam att man får "vänta" på den Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Nån mer än jag som inte kan öppna pdfer efter att ha flashat 10.1 23 dec rom?
Alldeles nyss hade jag nästan nästan fullt på H, sen gick det ner på 3G, sen E och sen till sist G och stod still där ett tag och...
Västerås
Verkar faktiskt fungera stabilare för mig nu med, ingen dropp på nätet som jag upptäckt än iaf.
Blir precis samma för mig efter 4.1.1, har Telia. Ibland försvinner också staplarna helt och totalt obefintlig täckning. Hjälper att starta om men...