Separera namn med ett kommatecken.
Japp, men det kommer tillbaka efter en stund.
Har sedan nån månad tillbaka problem med att skärmen inte släcker ner sig efter en notis. Notisen kan vara tex. 15 minuter gammal med lysande...
Ah, tackar!
Har precis bytt från en OP 6 till en OP 10 pro, sitter och försöker få i ordning den som jag vill ha den. Men kan fasen inte hitta var man ställer...
Aha, tackar så mycket för det. Höll på att bli galen :)
Hur stänger man av varningarna som kommer hela tiden? Har stängt av allt jag har hittat, se på skärmdumparna. Tycker dom borde sluta nu. Blir...
Nexus 7 i bilen Tänkte fixa ett aktivt fäste för min Nexus 7 och ha den på instrument-brädan. Vill inte ha nån sugkopps variant på rutan eller...
Ska testa detta!
Var ser man cachen? Allt jag rensar är lagrad data på varje app.
Japp, och det jag hittade var ganska likt Matte_N´s svar, det handlade om wi-fi, men det var ganska många som det inte hjälpte för precis som mig....
Japp, uppdaterar bara med wi-fi.
Får ett fel när jag försöker uppdatera apparna i telefonen, den klagar på felkod 923. Har varit så i nån månad eller så. Ibland kommer det upp att...
Kan inte se nått från telia när jag la in 2.2, hade faktiskt förväntat mig nån lite telia logga eller liknade.
Tack vare Swedroidman kör man nu 2.2 :) Man märker att telefonen blir snabbare! Är Jättenöjd med min Blade nu.
Edit: Nån admin kan radera min tråd, hittade en tråd med svaret i... Har beställt en Blade från cdon och vill uppgradera från 2.1 till 2.2. Har...