Separera namn med ett kommatecken.
I väntan på uppdaterad mjukvara bjuder jag inatt på denna... http://youtu.be/Xu8VmMIpMGk Avhjälptes med en omstart. Kan även återskapa flimmret...
Fick mobil, avtal och sim med temp nummer i väntan på porteringen.
Tack för att du lagt till Danske Bank!
[email protected]
vilken trevlig tråd. nu ska jag spela compåanyu og hjeroes med grabbarna. ska bvli kul. glömde nämna att jag vet inte vad dead islan d är fär såeö...
Tjo Vill gärna vara med och leka på minecraftservern username: Timma123
Wallpaper? :)
Tror att radion kmr att fungera oavsett vilka lurar du använder.
[IMG][IMG] ADW.Launcher + Simplistic steel theme Switchpro widget Beautiful widgets True Soft ikoner CalWidget
Jo det visar faktiskt 10.1 för mig med. Men det känns ändå inte som att flash fungerar fullt ut tyvärr...:ehm:
För mig är inte flash 10.1 förinstallerat och kan ej hitta det på market heller. Har bara HTC's egna flash player installerad :(
Hörrö var får du flash 10.1 ifrån? Kör oxå modacos originalrom... :O
Problem med att roota Har problem med step 2.bat Verkar inte hitta några drivers i windows vid hbootläget. I fastbootläget fungerar det och...
Lvl 22 RVVMSW
Jag har inget svar på din fråga men jag har upplevt samma sak fast med sms. Står att jag har ett oläst sms trots att jag har läst det. Försvinner...
Hej hej! Detta händer inte ofta, kanske ett par tre ggr i veckan men vissa sms jag skickar når inte mottagaren förrän 1-3 timmar senare....