Separera namn med ett kommatecken.
Aldrig upplevt problem med dom :) Bra, trevlig kundtjänst, och prisvärda. Täckningen är helt okej med.
Jag är enormt nöjd med min, speciellt sedan CM åkte in och bytte ut sense med Nova eller APEX. Byggkvaliten är ett stycke för sig.
Nån som har upplevt MMS-problem med ICJ? ?
Kanske inte helt rätt ställe. Men kör man spotify i ICJ och försöker höja, kraschar appen. en minut senare softreboot.
Nån som vet (förmodligen!) hur man lägger till genvägar på lås-skärmen. Som det är nu har jag bara upplås. Inget mer :(
Ny standard blir det nog när vi kan garantera en bandbredd överallt som klarar av det. Fördelen med MMS är att MMS är sluten till en specifik...
[IMG] SiMi Clock...
Installerade och märker att batteriet fungerar bättre med status och eventuellt batteritid. Ska kolla Bluetooth i morgon, men det verkar se bra ut...
Min är felfri med :)
Som rubriken antyder så är det problem med musikuppspelning (både stockspelare och spotify (skarp och beta). Problemets karaktär: Det klipper...
Ja, det har hänt mig under dagen.
Tack. Ska kolla det :)
[IMG] Hyfsat normal användning. Notera att jag kör Bluetooth och spotify. Det blir bättre efter den nya uppdateringen!
Jag har exakt likadant headset och när jag lyssnar på musik, så händer det att det "klipper" i ljudet. Senaste OTA, och stabila signaler. Vad kan...
Saker jag älskar med den; Skärmen. Seriöst, den är underbar. Ljudet. Det är lätt att höra vad man talar om. Batteritiden efter ett par...
Dom har inte flyttat på filen, det stämmer. Men den är inte det enda som var problemet. Förfinade drivare till radion/täckningen gör att batteriet...
+Bättre batteritid. +Bättre täckning (detta är en av orsakerna till bättre batteritid, förändrade rutiner för att söka, mindre batteriåtgång och...
Håller med, och i detta kan batteritiden ligga med, ju mindre mottagaren behöver anstränga sig, desto mindre kräm. Dom valde att fixa telefones...
Från -109 till -89 dBm. I LOVE IT!
Det sköter sig själv, låt det vara så blir det klart. Inga sladdar i, laddare, USB eller handsfree bara :)
//Agree. Jag får mycket bättre signaler och det verkar dessutom balanseras bra till att wifi funkar stabilare nu med.
Installerar just nu. Nervöst :S EDIT Installerades finfint och snabbt. Telefonen är igång igen, och en del buggar verkar vara borta :)
IT CAME TO ME TOO! YAY!
Jag kör med Adw Notifier (https://play.google.com/store/apps/details?id=org.adw.launcher.notifications&hl=en) som lägger sig snyggt och säkert och...
[IMG] 9 eller tio cycklar nu. En del chrome, smsande, samtal, lite spel, instagram och så. Jag är nöjd, och det blir bara bättre :)
[IMG] Advanced Clock Widget. MetroStation Icon Set Apex Launcher.
[IMG] Advanced Clock Widget. MetroStation Icon Set Apex Launcher. Så snyggt blir det med lite jobb :)
Jag upplever att batteritiden är EXTREMT mycket bättre efter ett par laddningar. Jag ser en nästan 25-50% förbättring av det efter redan tre fyra...
I apex så byggs det upp så att du kan välja ikonpack från adw utan problem. Själv kör jag på minimalist tror jag nu, och det ser GRYMT ut :)
Jag verkar ha ett problem, och det är att jag inte kan byta bakgrund eller skicka bilder. Via MMS eller facebook. Vad kommer sig detta?
Nu vet jag MED mig att jag har USEL signalstyrka i lägenheten, det gäller till och med på gamla GSM-telefoner. Så det är inget skäl för mig att...
[IMG] ADW.Launcher och Minimalist-tema.
Provade att installera CM7.03 (latest) men... Inte så bra som jag trodde. Snabbt som attan (I början) frfid och fröjd. Efter ett sms startar den...
Bootloader fungerar på följande sätt. Maskinvaran startas ----> Maskinvaran genomför en enkel förfrågan till minneskretsen (Diskavbilden) om vart...
Jag har likande, och det jag har kommit fram till är att om man använder twitters egna klient, så är det den som norpar ljudet. I alla fall i min...
Jag har samma problem, minst sagt. Jag har provat att ställa om språket till engelska, funkar att ställa om det, men får inte upp EULA på market....