Separera namn med ett kommatecken.
Jag har för första gången upplevt ett smärre problem med klockan, efter den senaste uppdateringen till min Xperia z så fungerar inte wifi när...
Jag håller med ovanstående talare, min batteritid har blivit mycket bättre (har haft uppdateringen i fem dagar) jag använder dock mobilen lika...
Den enda skillnaden jag har märkt hittills är att det står "Dolt" istället för "Okänd" när någon ringer från okänt nummer.
Name: Halebop Online APN: halebop.telia.se Port: 8080 Proxy: 10.254.254.254 MCC: 240 MNC: 01 APN type: default (galaxy: internet)
Jag hade liknande problem, varje gång jag var utom räckhåll för wifi fick jag söka nätverk för att få igång 3g. Jag uppdaterade min tab via kies...
Jag har mycket bättre mottagning efter uppdateringen! Skönt, eftersom versionen innan tappade kobtakten mer än en telefonmast i Burkina Faso.
Det är alltid något knas med kies! Jag försökte gång på gång med min dator. Jag provade att plugga in den i min sambos dator, detta efter att kies...
Samma sak kan hända för smsikonen (det har hänt mig flera gånger) det jag får lov att göra är att skicka ett sms till mig själv, samma sak gäller...
Jag har samma problem ibland, jag använder dock orginalappen. Det jag är tvungen att göra, är att skicka ett sms till mig själv. Då försvinner...
Detta kanske hjälper dig. https://swedroid.se/forum/showthread.php?p=68280
Tack för länken! försökte flera gånger att få in shortcut i bettercut utan framgång. Nu ligger lilla ikonen där!
Jag försöker med detta i Bettercut New shortcut----->Make your own vad ska jag skriva under följande. Action: Data: Type:
Min telefon vill inte uppdatera Market. Jag har rensat och rensat men inget händer. Jag ser dock betalapps och kan köpa. Men jag har inte de nya...
Inställningar --> Program --> Hantera program --> Market --> Avinstallera uppdateringar Jag får inte upp den valmöjligheten i min telefon....
Jag provade en hard reset. Badam! Nu fungerar det... mycket märkligt?! Tack för tipset
Har precis samma problem! Kan inte regga mitt konto för facebook. Jag skapade det för några dagar sedan. Idag så testade jag min sambos...