Separera namn med ett kommatecken.
Då var det inte HELT fel att lägga en beställning på Nexus 4 idag då. Dom har kampanj på N4 på cyberphoto.se 3999:-
Om man fick ner uppdateringen och började installera den men det inte funkade.... Hur gör man då?? Glömde av att jag moddat build.prop......
Då kanske man äntligen kan göra lite nytta, istället för att sitta och trycka på uppdatera knappen som en idiot... :innocent:
Ni som har fått uppdateringen är det till TF300T eller TF300TG ??
Det är inte så att du har 2 google konton länkade till telefonen?? Jag har 2 konton på min och ibland så byter den konto i market av någon...
TACK!
Jag skulle också vara tacksam för en invite :)
Det är till vanliga Wildfire och ja den rootar OTA 2.2 Funkade klockrent på tjejens Wildfire i söndags :)
Jag får inte FC men jag använder Waze en hel del och där ser det ut som den tappar GPS signalen lite då och då... Den försvinner 1-2 sekunder för...
TACK Trots att den inte är "färdig" är den klockren :D Jag provade cronos Gingerbread innan denna och där räckte batteriet kanske 7-8...
Är det bara jag som inte får multitouch och sms på lockscreenen att funka ?? Har för mig att det funkat på tidigare versioner. Har special Edition nu.
Ni som har problem med att det laggar. Om ni nu har den versionen från market med reklam i prova att sätta telefonen i flygläge innan ni startar...
Aha trevligt :)
Är det bara för mig som market är lite sjövild? jag har tex 8 shazaam 6 facebook appar... blir lite konstigt när man skummar runt i market... :)
Jag la in den sista kernel med BFS igår med följden att telefonen blev tokvarm och drog ur batteriet på 2 timmar... :p Nu har jag gått tillbaka...
Jag missade att skriva att den har gjort så med ojämna mellanrum i alla versionerna men som sagt jag trodde det var OC... :p Provar att göra om...
Jag har lite problem... Jag har inte lagt in overclock sedan jag la in senast 1.6 för jag fick för mig det var den som orsakade problemet......
Det var nog mycket riktigt skit bakom styret... :p Idag efter ca 10 timmar hade jag enligt Juiceplotter 61% kvar på batteriet. Tror den skulle...
Jag skickade in 1,5 imorse tog ur den ur laddaren i bilen 7:20 runt 15 larmade den att det "bara" var 15% kvar men jag skall prova igen......
Är det bara jag som fått känslan av att den äter mycket batteri? Fick sätta i laddsladden på jobbet idag efter 6 timmmar å då har jag knappt rört...
Jag har tele2 och har 3G igång utan problem... provade till och med anetshare igår med lyckat resultat :-)
Ja ska man inte ringa med den eller surfa så.... ;) eller kanske göra det samtidigt......
OBD II Kom väll runt 97-98 på dom flesta bilar om jag inte är helt ute och cyklar. Audi kom med det 94-95 när A4:an kom tex... :-)
Konstigt jag har enligt juiceplotter 25timmar och 26 minuter passningstid kvar på min just nu (varit ur laddaren ca 2H nu) Tycker...
kollat wikin?? https://swedroid.se/wiki/index.php/APN-inst%C3%A4llningar#Telia Skriv in det som står på den sidan så hoppas vi det hoppar...
Den som är med i Vanillain får jag bara FC på när jag försöker starta den.... Eller rättare sagt den startar men när man trycker på nånting annat...
Jag kör med denna och den är riktigt najs :) http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=629959 Det är lite roligt med animerade...
Adyno då ?? http://www.androlib.com/android.application.net-adyno-adyno-qnBz.aspx Den kan iof inte mäta varvtider men g-krafter blandannat åt...
Om man är nojig över mängden data man skickar med telefonen kan man ju skicka i 3G watchdog...
Ja det vore riktigt najs med en sådan app :-)
Jag skulle vilja ha ett plugin som beroende på var man är tex på jobbet nekar alla inkommande samtal och skickar iväg ett SMS som säger ungefär:...
Har ni laddat ner fartkamerorna i "rätt" format då ?? Det finns ju kameror på copilots hemsida men jag har inte provat dom själv än, och har...