Separera namn med ett kommatecken.
Jag vill rekommendera Wordfeud, ett alfapet spel. Ett ganska simpelt men ändå beroendeframkallande spel. Adda mig gärna, roeri87....
Jag kommer köpa SGS2 för att den är snyggare än Optimus 2x och för den större skärmen. UI:n struntar jag i eftersom jag ändå slänger in ADW.
Vill bara tipsa alla om dessa ikoner på xda av Invade som jag tycker är riktigt snygga. Det går att göra request i tråden som jag länkar till....
pure calender widget kan visa veckonr
Hej! Ett fönster som täcker hela skärmen låter som en bra ide. Mitt önskemål är att prognosen automatiskt visar timme för timme diagramet när man...
Du måste inte ha kortläsare för att partionera. Det kan du göra med rom manager, om jag inte minns fel :) Är själv väldigt nöjd att jag partionerade.
5 av 7 skärmar fancy widget extended controls text widget poweramp gtask blandade ikoner
Om inte alla redan märkt det så vill jag tipsa om att uppdatera launchern. Den innehåller numera custom dock backgrounds :)
efter gårdagens uppdatering av ADW EX så tycker jag nog den är snäppet vassare än launcherpro. Custom dock backgrounds var efterlängtat.
ett alternativ är ju om man kör med adw launcher att man kör helt utan docka, då kan du välja vilken storlek du vill ha på ikonerna
det kommer alltid finnas en ny spännade modell att vänta på, väntar du i 10år kommer du säkert få en jäkla cool mobil!
Har du cash så skulle jag ha köpt desire nu och sedan sålt den och köpt en ny när en bättre modell kommer. Hade själv en legend som jag köpte vid...
tycker absolut desire fortfarande är värd att köpa. En vit till jul kanske? :)
Någon som har en sense hd dock background? finns en i launcherpros forum men i dålig kvalite
timme för timme vyn skulle vara suveränt!
tackar, blev kanon!
när jag ända är igång önskar jag mig en eniro ikon också
den andra, och gärna utan prickarna om det går för sig :)
snygga ikoner! jag skulle gärna se en sms ikon i grönt.
tack för alla snygga ikoner! request: alarm eniro musik
Tackar! Testade de olika versionerna men på min står det sverige och datum under klockan, någon som vet hur man får bort det?
Var får man tag på den moddade fancy widgeten? behövs det root?
grym på alla sätt, kan inte komma på någon som helix är bättre på? då är ändå heöix väldigt bra
skulle också vilja ha fler smilisar
switchpro v1.2 - den snyggaste widgeten för att slå av och på bluetooth, gps, vibrator mm. Är en betalapp....
Köpte själv fodralet från teknikmagasinet för 1månad sedan, sömmarna gick upp första dagen och sedan några dagar senare var det helt förstört....
annars laddar man hem home switcher, finns på market
Vad kör du för program när du kopplar till datorn?
Tack för tipset! Riktigt bra program
Jag hade samma problem med min legend men det löste sig när jag uppdaterade handcent. Har du senaste versionen?
Vad kommer ni upp i för hastigheter med era telefoner? och vilken operatör använder ni? Jag körde 3gtest på min och kom up i 1700kb/s ner och...
tröttnade snabbt på lockbot pro eftersom den inte funkade som den skulle. Finns det andra alternativ som fungerar bättre?
Har ni kollat under Inställningar>Ljud och skärm>Diskret ringning vid samt Kolla så att inte det är en bock i den rutan. Har för mig att den var...
om jag förstått det rätt så ligger väll det mesta på telefonminnet, av det man vill ta backup på alltså
Vilka är era favoriter? Kör själv med digiwatch just nu, väldigt enkel och stilren
fixade nyss lockbot pro. älskar fling modellen!
Tycker sense fungerar ruskigt bra men samtidigt ser det lite tråkigt ut. Har hållt på och testat lite fram och tillbaka med olika program. De...
valde också mellan legend och desire men tog legend eftersom den enligt mig är såå mycket snyggare
Någon som kan rekommendera någon bra backup app till legend? Vill helst ha backup på allt som finns i teefon
följde giuden på http://blogg.tthe.se/?page_id=106 Funkade hur bra som helst