Separera namn med ett kommatecken.
4500:- ?
Jag delar din upplevelse, Telenor verkar inte vara en välfungerande leverantör.. Nummerflytt som inte gick vägen 1/11, tog ytterligare 1 vecka...
Kan nu bekräfta att det går att fixa Vodafone simkort med endast nationellt id-kort, identifiering via Web id, dem fick leta någon minut i sin...
Efter 24 timmar på armen återstod 15% av laddningen. LTE varianten. (tyvärr i väntan på simkort) Väldigt trevlig klocka måste jag säga, gick...
Dem bad mig återkomma med id eller pass, hela grejen med nationellt idkort är väl att dem fungerar inom eu?
Verkligen, känner redan nu att den kan få svårt att leva upp till mina förväntningar :)
Gjorde två försök med det igår, men dem gillade inte mitt körkort. Har beställt tid för att skaffa ett nationellt idkort imorgon. Klockan har inte...
Har använt min Pixel 7 i en vecka nu, bytte från Pixel 4a 4-g versionen. Var orolig för att jag skulle tycka att den var onödigt stor, men jag...
Jag tror att själva tricket är att "lura igång" klockan med ett simkort från en supportad operatör i telefonen (ingen svensk operatör är...
Verkar rena fortknox att regga sig där, videosamtal med pass mm. Kan konstatera att dem inte godtog mitt svenska körkort som giltig legitimation.
Jag har hört mig för lite bland operatörerna angående stöd för esim till Pixel watch. Tre blankt nej. Tele2 säger också nej. Telenor säger...
Har beställt en Pixel klocka som bör dimpa ner nästa vecka. Är väldigt nyfiken på vilken operatör man skall välja för att få ett fungerande esim...