Separera namn med ett kommatecken.
Är inte den inbyggda kalendern Google-kalendern?
Haha vafan. Du är då överallt;)
...vänta nu... det är inte Bim från PSC?
SEUS, ingenting försvann.
Jag tror du blandar ihop desktop dots och desktop indicators. Annars får du gärna berätta hur du lyckats klämma in prickar och fyra (fem, med...
Då har du ingen x10 mini, för de får inte plats bredvid varandra...
Vilka är de olika uppdateringarna förresten? Ser nu att frugan har 1.0.A.1.36, och har inte uppdaterat under hela sommaren. Men enligt alla tre...
Kanske därför jag fått för mig att de inte funkar.
Har du ett gammalt SIMkort?
Hade du provat SEUS?
Ajdå. Jag hängde inte med på att du inte kom ut på market. Men då får du helt enkelt leva utan en filhanterare tills du har hittat nån lösning på...
1) Du kan ladda ner en filhanterare, exempelvis Astro File Manager, så ser du innehållet på SD-kortet i filträd. 2) Filen du laddar ner är en...
Jorå, men då gör jag det ju via ShorterCut, som jag gjort förut:) undrade mest varför jag hade missat att man kunde byta ikoner utan nåt tillägg....
samma här. does not work. lite småputtrigt... även efter uppdatering.
DAMNIT, då betalade jag ju en dollar i onödan för shorter cuts o_O :) Edit: fast vänta nu... det funkar inte. Får ju bara upp den vanliga genvägs...
zeam finns ej att hitta på market längre... och hur ändrar man ikoner i ADW?
Jag upptäckte det alldeles nyss, och det såg helt ok ut faktiskt. Tack för tipset! Även om widgetarna i sig var sjukt fula. Men ja gilla smartsöken.
men vafan tänkte dom med när de gjorde de nya widgetarna i trekolumnsformat... fail!
thx. Nu saknar jag bara Batarang-appen:cool:
Voila, min Batmobil [IMG] Home screen; ADW launcher, Switchpro widget, diverse genvägar med glasklart iconpack. [IMG] Diverse appar med...
https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=19008 :mad::mad: ;)
https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=19008
Åh, det gamla google... Vet inte vad jag sökt på förut men måste stavat grymt fel. Tack:cool:
var hittar jag suave icon pack?
Haha ja nä det är ju sant förstås. Men jag hivar nog över hundhuvudet på SE denna gång, misstänker att det har nåt med deras SKITbuggiga...
Hur döljer man dom i tag home då? skulle ju vara ganska intressant. då kan man ju åtminstone LÅTSAS som att man fått bort pebble och resten av skiten.
haha. den va så jävla broken.
Kul det här, idag råkade jag ut för samma sak, fast helt tvärtom :) Efter en natt i vägguttaget och en omstart så sa luren att minneskortet var...
det kan man om man rootar men jag betvivlar att det är särskilt bra. låt den liggakvar å skräpa i bakgrunden du:) välj bara bort alla...
Valfri Launcher --> hide statusbar. Låter ju skittråkigt...
Kan man byta tema på sin walkmanmobil? Förändring är för ungdomar. Jag lever efter strikta rutiner och traditioner. Men visst är man skittrött...
Hade, som jag skrev tidigare i nån tråd, lockbot installerat förut och den åt inte bara upp mitt batteri, utan även all processorkraft. Den blev...
Bra, då är det inte min telefon de e fel på:p Precis samma fel på min...
Det var ett skämt rina, bra initiativ!
Jo, men x10 mini är SEs hemmasnickrade android, m a o inget funkar som man räknar med;) Mms kan bara sparas om man byter ut det tämligen...
Funkar det i originalware?
Haha. Kunde du inte passat på att döpa den till typ [SKITSNACK] eller nåt. Tänk om man inte har nån fråga utan bara vill tugga hemskärmar överlag?;)
Varför hittar jag inte LauncherPro på varken vanliga market eller market i min emulator?? Funkar det inte alls med 1,6 eller vad?o_O Edit: såg...
men jösses... varför inte bara köra en återställning med SEUS?? Det måste väl ändå funka.
uppdatering, det funkade inte alls, min mini gick åt helvete efter root och lite bortplockande av vad jag tyckte var helt vanliga appar så funkade...