Separera namn med ett kommatecken.
Är intresserad av att köpa en Chromecast. Bra betalt!
Ni som kör SwiftKey. Vad får ni för meningar om ni enbart trycker det som den föreslår? Så här blir mina meningar om jag trycker bara mitten, bara...
Hej! Jag ska ner och segla i Turkiet om ett veckor. Är det någon som vet om det finns kontantkort med möjlighet till mobilsurf att köpa? /Fredrik
Finns det någon som har lust att testa min nya app IsTheWinner innan jag publicerar den på Market? Appen hämtar info från siten:...
Jag håller på att ladda upp min första App till Market, men har lite funderingar på språket... Appen är på svenska och vänder sig til svenskar,...
Hej! Aznava - ett program för att visa innehavet på sin Avanza-depå [IMG] [IMG] Hem-flikens övre del visar börsens utveckling idag, medans...
Jag lyckades med bedriften att tappa min Hero i vattnet i helgen. Efter några timmar i ugnen på 50 grader så funkar det perfekt igen, med ett...
Hej! Jag håller på med ett program som ska visa widgets i storleken 1x1 och 2x1, och vill gärna ha ett utseende enligt Googles "Standard widget...
Snälla snälla snälla... Behöver lite hjälp. Jag har tidigare utvecklad några testprogram och kunna installera dem på min Hero utan några som...