Separera namn med ett kommatecken.
Nu ligger WalletMatch app ute: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.walletmatch.walletmatch Lite beskrivning av produkten:...
Nu har jag en kart ide. Tänker mig använda Google map api plus lite annat. Jag kan tänka mig att de behövs nån form av databas att kommunisera...
Japp. Sorry för sent svar.
Behöver få tag i lite drivet folk till ett projekt som jag försöker sjösätta. Alla kunskapsnivåer/examen är intressanta. Skicka mig ett PM...
????????
????
Hur mycket pengar drar Swedroid in på reklam i veckan?
:o??
?o_O
lånar tråden lite. Jag letar efter nån vettig api som inte kostar en förmögenhet. Någon som har något tips? #Vill ha köp och sälj plus lite...
Vet inte om alla har samma client/app. Men min app funkar kasst! Den hämtar inte hem mailen varje tidsintervall jag angett. Push verkar inte...
Min inbyggda Mic har börjat låta väldigt konstigt. Man hör knappt vad man säger. Jag har en LG Prada 3.0 :'(
Någon som vet hur man får bort pluset i LG's ICS. Lyckades få Google search bar, så vill jag få bort pluset som ligger till höger om sök fältet....
De är återkommande : -hittar inte tele2 eller Sweden3G! -indikeraratt jag har Telia sim i ca 2 sekunder när jag startar mobilen -om jag kollar...
ICS på mobilen Nu finns de att ladda ner!!!:):):):):)
Täckningen är Ok De är en LG Prada 3.
sendan jag skaffade lg så började lite skumma problem: -hittar inte tele2 eller Sweden3G! -indikeraratt jag har Telia sim i ca 2 sekunder när...
Mer synpunkter Pradan funkar överlag bra med följande undantag: #Den indikerar att jag ringer med telia sim i 2 sekunder efter det så visar den...