Separera namn med ett kommatecken.
Har helt lagt ner att använda dom nu faktiskt...jättebra ljud när dom sitter rätt, men det är väldigt sällan dom gör det mer än 10sek...å...
nån mer än jag som inte kan få någon av plupparna att egentligen få lurarna att sitta bra i öronen? antingen för stora eller för små...en av...
Men för fan det funkar ju inte än och telias support säger att det inte är något känt fel. Snackade med captain obvious på deras support som...
Då är jag inte ensam då...vart helt tokig när de inte funka på min nya sensation xe...funkar inte än kan ju tilläggas
ca 3-4mån gammal, med skyddsfodral och dockningsstation, tänkt pris 3900:-. låter det intressant hör då av dig för mer info
du behöver inte roota...kan lägga in us ändå
har dock ingen minneskortläsare till datorn...finns de inget annat sätta att lösa det på? har iofs hittat en guide på xda-forum där det inte står...
Kan man göra om den till en US version och få in Svenska på den utan att vara kodknäckare till yrket?
Känns som man valde helt fel när man köpte xoom. Pisstråkigt att vänta på update
Beställde en svart sgt 10.1 den 21/6 av telia. fick sedan reda på att den var försenad och ringde telia, dom sa då att den var redo att...
vilka telefoner stödjer trådlös internetdelning till dator "out of the box" eller med enklare uppdatering/app
kanske dumt att lägga detta i denna tråd men men, jag testar storytel nu sen igår kväll, men det fungerar ju f*n inte alls. har en wildfire och...
tack för alla svar. får ta mig en funderare
jag tänkte ju så stort som möjligt men med telefonfunktion mest för att kunna ha den även "on the go". däremot kom jag att tänka på samsungs...
samt hur stor är den? edit:givetvis ska det stå störst och inte störts i topic Fixade trådtiteln. /OliverG
Hej, ny här och det till följd av kommande Archos 101 som jag blivit riktigt sugen på, sökte då info på nätet och hamnade här, där jag sen blivit...