Separera namn med ett kommatecken.
Samma problem, inköpt för mindre än 2 veckor sen och kanske 7-10 totallåsningar, sista vändan märkte jag den blev väldigt varm oxå, berodde dock...
Helt klart ett byte naaajs
Laddar ;)
Kolla Ebay.com du bör få minst 5 olika färger för en liten summa ;)
Joo jag tänkte precis detsamma, så liten peng att det spelar mindre roll :p
Köpte precis ett , skulle tro 2 v leveranstid, men har vart med om 5 dagar ibland från Kina. :)
Och Marianne vad är Molnet??
Kan nog vara jag som är i galen tunna :) , jag har bara dragit igång progget för att testa, och första gången gick allt bra (efter inköpet). Allt...
programmet HTC sync, klickar jag på syncronisera så slutar det efter ca 30% och skriker att det är fel på ett konto. Så jag syncar inte outlook...
Jag ville använda HTC sync programmet för att synca telefonen mot datorn, men det går inte för att det stoppar och säger att 1 kontakt är...
Gmail, men med HTC sync progget. Blir nog till att göra en sd save och göra det via gmailen istället. Skulle bara vara bekvämt om det funkade...
Lol alzheimers..:o Datorn som det ser ut nu...
Har sökt som en galning men hittar inget om ämnet. Jag försöker synka telefonen men får fel meddelande om en fel kontakt.. Hur fankeln går man...
Tanten får ta min Desire när nya modellen med tgb kommer hehehe :D:D:D
Här finns allt om brut versionen av google maps http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=630887
Nr1 med etikett, funkat felfritt
+1......../
@wolfy Den ser onekligen bra ut, beställde en till min oxå :)
Beställde min 17:06 och den packas nu, dom e jäkligt snabba på cyber :)