Separera namn med ett kommatecken.
Har tappat min ett antal gången från bord/säng/soffa osv utan att det hänt någonting. Stod och väntade på pendeln när jag tappade den ner på...
Min gör sånt här också, typ flyttar på widgets och sätter igång/stänger av bluetooth, wifi, gps etc. Typ som en fickringning men jag vet att...
Jag gjorde som någon skrev i någon tråd och formaterade mitt SD kort i telefonen istället för i datorn och upplevde efter det bättre batteritid,...
Jag fick mitt fort också från Amazon, det funkar kanon men SDTools uppger att dess writespeed är 8.5mb/s vilket alltså skulle vara klass 8 inte...
Hade lite problem med att den inte kunde kontakta uppdateringsservern men till sist funkade det, allt är bra hittils och den känns lite snabbare....
Har samma problem, telia och ser enbart wifi i netcounter...fungerade fint på min magic förut
Jag upplever helt tvärt om, min GPS är grymt bra, den får till och med låsning inomhus! Går dessutom väldigt fort att låsa.
Någon som vet om man kan sänka ljusstyrkan på led lampan när man tar bilder med blixt? Blir helt sjukt ljust, alla jag försökte fota på krogen...
Jag fick följande svar från Tre i stil med vad som skrivits tidigare: Jag beställde i förrgår, så om du beställde för 2 veckor sen kan du...
Asså SU660(Optimus-2x) Android Froyo KR SKT finns ju med i listan, isf finns ju source redan... edit: testade tanka, det verkar onekligen vara...
Android stöder multicore eftersom det är linux, men det är inte optimerat för det, det gör däremot 3.0 honeycomb, vilket förhoppningsvis mergas...
Precis vad jag tänkte också, mobilen har man sett ett antal gånger liksom...
Jag kommer från en HTC Magic så microlagg i menyerna är för mig rena himmelriket :D
Skrev detta i den stora väntar på tråden men tänkte att det kanske mer hör hemma här, Frågade LG om handsfree på in-ear lurarna: "LG...
Jag frågade på LG Nordics facebook om det var handsfree på lurarna som hänger med: "LG Electronics Nordic Philip: Den kommer med 2.2. Kan tyvärr...
Jag har ingen aning vad det sydkoreanska mobilnätet är för standard, dock skrev Swedroid såhär "Då det Sydkoreanska mobilnätet oss veterligen...
Var även jag inne på TM, dock i Globen gallerian i Stockholm där de också hade en dummy. Kändes riktigt skön i handen jämfört med HTC Magic och de...
I jämförelse med min magics kamera kommer det vara systemkamerakvalité på bilderna :D Anyways, lite störigt får man säga att det är att...
Tre? Det var någon som skrev att 3 sålde obrandad och olåst? Var kommer den informationen ifrån? Med kontantkort är den väl ändå gissningsvis...