Separera namn med ett kommatecken.
Går inte än. Men kolla på ebay köpte min där för 2000 inkl frakt. Sent from my NookColor using Tapatalk
Jag har problem med att den laggar och hoppar i avi filer. Funkar det bra för dig? Vilken spelare?
Kör via en webbrowser det gör jag och det funkar utmärkt. Kör Dolphin Hd browser.
Jag kör phiremod 5.3 som är baserad på cm releaser funkar alldeles ypperligt. Och nu har dessutom v6 kommit med tablet tweaks i så här ska...
Hade inga problem med market, följde instruktionen till punkt och pricka med youtube kontot och allt. @fatjoe har också hört om 2.2 alt 2.3...
Jag har kört med autonooter 3.0 http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=942424 Den var väldigt enkel och snabb att installera, du har...
Jag har rootat min och det funkar ypperligt men skulle vilja gå ett steg till vilken guide är det du följde och vilken version är det på Android...
Det är inga som helst problem att köra den i 220 v då den är på 110-240v har själv laddat ett par ggr, än så länge. Har även försökt med att...