Separera namn med ett kommatecken.
Åker utomlands med min G2a nästa vecka och vill undvika att bli ruinerad på grund av all datatrafik som sker utan att man ber om det så att säga....
exakt samma sak här... innan jag skickade in den hade jag 2-3 omstarter per vecka. Sen jag fick tillbaks den för 7 timmar sedan har den redan...
Jag har även detta problem med det medföljande E-post programmet :O
ja, det är inte bara 3 som inte vet något. Likadant med Onoff. Dom har inte en aning om när dom får in telefonen.. Inte eller hur många dom får in..
tyvärr så är det sant. Detta är det senaste svaret jag fått från onoff; "Din mobil ligger nu i Malmö alokerad( bekräftad och redo att skickas)...
Till er som precis som mig väntar på att Onoff skall få in telefonen så får vi vänta tills nästa vecka.. >_<
även netonnet har nu telefonen i lager.. "Internet-/telefonorder I lager (1-3 arbetsdagars leveranstid) "
Då tycker man ju att även en kedja som Onoff borde ha vissa fördelar.. Men dom har fortfarande inte fått in någon telefon :(
anledningen till att elgiganten har fått in telefonen är enligt den informationen jag fått att dom har norska inköpskanaler...
Enligt OnOff så kommer den in till deras lager imorgon :D
konstigt att dom sa så. Jag var nyss in på OnOff och fick se deras "leveransinformationssida". Där stod det med rödmarkerad text att den kommer in v11
Var in på OnOff igår och frågade om telefonen. Fick då informationen att det kommer in ett litet antal till deras lager på måndag. (vilket jag...
Intressant, jag var på Elgiganten i Östersund idag. Enligt hon som jobbade där så hade deras grossist gått ut med att dom skulle få in telefonen...
Detta finns numera att läsa på elgiganten... Skickas preliminärt: 2011-02-19