Separera namn med ett kommatecken.
Google maps navigation som inte finns i sverige än kör väl också med nedladdningsbara kartor såsom andra gps-program gör?
Hej, Jag skulle vilja ha en "dagbok" där jag kan registrera vad jag ätit vid vissa tidpunkter samt lite kommentarer (hur jag mår etc). Är något i...
Tyvärr har Sandisk i flera tester visat sig ha sämre skriv- och läsprestanda än sina konkurrenter. Nu har jag inte just kollat på deras 16Gb...
Elgiganten har den för demo i nordstan med. Så det verkar som de flesta av elgigantens butiker har det.
Köpte en HTC Hero igår med telia pratapå. Försäljaren sa att den inte var operatörslåst och att jag skulle kunna använda mitt gamla sim-kort...
Jag fick mail från Mediamarkt imorse om att de inte hade några i lager. Detta gällde MM i högsbo. "Vi har inte denna telefon i lager just nu...
I nordstan sa de att Telia-butiken på Backaplan lät en testa den. Även teliabutiken i kungsbacka skulle ha den framme som demo. Nu har ju även...
Tack, ni har lugnat mig lite. Alltid lite orolig när man köpt en ny pryl=) Har dock inte kunnat leka med den än. Porterade mitt nummer så det...
Hej, Köpte en hero idag och satte den för laddning direkt. Först var dioden orange (som den ska vara när telefonen laddas) men började lysa grönt...
Hej, Är väldigt sugen på att skaffa en HTC hero men har lite funderingar kring hur dess kalender/organizer är? Mitt primära mål med att skaffa...