Separera namn med ett kommatecken.
Japp, hände mig också. Kan det vara så att den slås av om den känner av mörker, som att ha den i fickan eller så. Visst tappar en del av syftet,...
Då låter det som du har full fräs, naej, det var han i butiken som nämnde det med att man kan kunna uppdatera det till 85Nm och gjorde han det på...
Tung!
jo det stämmer, hade inte gått vidare till det
hhmm har dem tagit bort att man kan delbetala nu med telia finance
Har du kollat att motorn levererar 85Nm? När jag köpte min Trek med CX ( i våras) så sa han i butiken att den är inställt på standard tror det...
den var bra, men verkar vara nån strul och gick inte att klicka hem
Okey är det 28/29 hjul så är det en ”större” cykel. Bra tips med sadeln, ska kolla upp det. Pendlar själv till och från jobb
Ser stabil och robust ut. Men undrar hur det är med sittställningen på denna vid långfärd, ser ut att vara rätt låg, tänker på komforten
@Jowee sålde ett kitt med skins till mig, allt enligt beskrivning och smidig affär!
Tar den m3u länkar?
jaha du, ibland måste man ha tur. Screenshot på det ?
Nej det är lungt;) Så man måste gå in på hemsidan igen för att skapa nytt QR kod,, yes, då vet jag
Jag vet inte, därav att jag frågar
ahh, så enkelt? så allting görs via mobilen och man behöver inte beställa nåt via hemsidan eller så, nice
Någon som hur man gör med e-sim om man byter telefon. Flytta över den
Fick också OTA precis
Har kört PIA i 3 år nu, nöjd är jag. Kolla att det går att lägga in den i din router också , kan vara värt och ta med
Egentligen ingenting så länge du inte prenumeranter på deras tjänst. Annars är det en VPN tjänst som alla andra skulle jag tro
Sonen vill pimpa sin X box och önskat sig skinz, har aldrig beställt sånt och undrar vart det är bäst att beställa ifrån, med leverans innan jul....
What! E också sugen på denna nu efter att ha varit i butiken och känt/klämt på den, Själv så lyckas jag inte hitta länken får och beställa, kanske...
Har inte bytt skärm på just XS, men kan inte du flytta över från originalet utan taggar och ta bort den andra
IOS16.1.2 ute
Köpte ett nytt Arlo kamera system utav mig, allt smidigt och bra genomförd!
okej, så fysiska blir inaktiv
Hade du den fysiska kortet isatt eller behövs det inte vid aktivering
Nu kanske vi har olika hårdvara (fibekonverter) eftersom vi installerade fiber från Telia för över 5 år sedan. Men, kan berätta hur jag gjorde....
Fick kompressorn idag levererat till dörren [ATTACH]
Sålde telefon till @Geggan , mkt smidig distans affär från start till slut
På amazon, i samband med köpet av kompressorn [ATTACH]
Köpte kompressorn och ett kitt med spiralslang samt tryckluft och däckpump för 195:-
Batteriet på min 14 PM är en beast, c.a 2 dgr och AOD avstängd
Deras pommes e väll också goda. Haha tycker inte heller deras köttburgare e något att ha längre.
ahh, fick också mejl precis att beställningen är skickad, 1-2 dagars leveranstid. AW 7 GPS Green
Inget här ännu, har ingen erfarenhet av Halebop hur dem brukar vara med att skicka ut. Stod inget heller om den fanns i lager eller så
Min står "Under behandling"
Japp, samma här, 12,5 enkel. Ser framemot o köra på i snön, första året med el, annars har jag kört med hybrid cykel och den kändes lite klen o...
Ja exakt, börjar alltid med fram vilket känns viktigast. Brukar klara sig rätt bra. Kan nämna att bakdäcket är av bredare dimension
Bytte till dubbat vinderdäck idag på min Trek Allant. Schwalbe marathon. Den främre
Tror "dem" hörde dig, gick igenom nu, tackar för tipset