Separera namn med ett kommatecken.
Säljer en GHM i svart och nyskick, kartong och dylikt finns Hämtas i Täby/Vaxholm alt postas och då står köparen för frakt. 200 pok[IMG]
Måste vara hemma, fick skanna koden
är modemet verkligen bryggat? Hade samma problem och det visade sig att min leverantör ej bryggat modemet trots att de uppgett att så var fallet....
Appen visar ibland inte ens möjligheten att casta. Från google home får jag nu oftast bara "någoting gick fel"
Vill bara tillägga att hass.io även kan köras på Synology NAS, funkar asbra. Hass.io on Synology DSM (native package)
Har ej öppnat nya portar. Hade redan de som behövdes öppna och alla inställningar som gjorts innan med Google Wifi appen följer med så långe man...
Pixel 3 har inte sdkortläsare, det är es file explorer som namnger interminnet till sd card. Har inte funkat med mappar benämnda ringtones, alarms...
Någon som får till det med egen ringsignal? Har två mp3 i "ringtones" men de dyker inte upp i ljudväljaren.[IMG][IMG]
erbjudanden för den som är verifierad medlem på sweclockers.com[IMG] länken: Endast för Sweclockers-medlemmar
Någon som migrerat över från google wifi appen till google home appen? Fick mail om det idag. Möjliggör tydligen även wpa3 enligt: You can add...
Det går fint att stoppa en switch i puck 2 och koppla in trådade enheter. Körde så själv ett tag. Nu kör jag dock puck 1->switch->puck2->switch...
Har en box till box i salu på köp&sälj om du behöver en
Säljer mim TVIP S-box. Fungerar felfritt. Strömkabel och fjärr ingår. Abb fixar du själv. Annons även utlagd på andra sidor 700:- Finns i...
Uppdatering från senaste betan på pixel 3 var strax under 7 mb. Inte märkt någon större skillnad ännu.
Såg detta idag. Uppdateringen når 100% men misslyckas men google play säger att uppdatering skett. Någon app finns dock inte....
Har upplevt detsamma, chrome hakar upp sig och måste tvångsavslutas. Videouppspelning samma för mig, både i webbläsaren som i youtubeappen. Hade...
Google Home har följande funktioner för SVT Play: (Alltid Hej Google eller OK Google först, innan frasen) - Spela upp första avsnittet av en serie...
Du har nog slarvat bort din adapter:/[IMG]
kom en ny uppdatering imorse, bumpar versionsnummer från xxxxxx.018 till xxxxxx.019. 356kb i storlek[IMG][IMG][IMG]
9to5google listar nyheterna Here’s everything new in Android Q Beta 4 [Gallery] - 9to5Google
fick precis avisering om beta 4 [IMG]
Jag fick vänta på ett skal till mon RPi i två månader men de hade (har fortfarande?) leveransgarati som jag nyttjade så fick pengarna tillbaka....
Gick från Pie->Beta3 och bankid fungerade som vanligt även för mig.
jag hade en grupp med 2x chromecast, google home, home mini och em chromecast ultra. verkar som att när man har bild+ljud så synkar de inte lika...
Söker en cc audio till ett litet projekt. Skriv om ni har någon som ligger och skräpar. Edit: endast aktuellt med Chromecast audio nu
Nokia 7 Plus, köpte en rill frugan igår och vi är båda mycket positiva till den.
Någon med kod till Proshop?
Sålda!
Köpte på mig en och annan Hue Welcome Philips Hue Welcome 17436 (Vägglampor för utomhusbruk) och har två över säljes nu i kartong för 700:- styck
Detta har jag nästan sett fram emot mest men dessvärre så har väl pixel 3 inte video ut :/ Skickat från min Pixel 3 via Tapatalk
har provat bild och wordfeud i alla tänkbara vinklar, får inte samma beteende
@jajo vilken app går du till där du ser detta? när jag går från hem till tapatalk (som jag alltid har i nattläge) ser jag inga tecken till det
Jag gav mitt fabric case en omgång med ytdesinfektion vilket fungerade asbra. Ingen påverkan på färg eller yta. varför? fick en rejäl snusfläck på!
tips: Få återbäring på ditt köp från Philips
såg fel, startar bud på lg g watch. Vilken variant är det?
Kört med detta set med widgets sen de kom men nu funkar inte längre twitter av någon anledning (bytte till pixel 3). Någon som har tips om widget...
Sålde en pixel 3 till Arvid. Smidig betalning över swish. Inga problem här inte.
Har ett pink moon fabric case till vanliga pixel 3. Köpt på Mediamarkt i Tyskland. Oöppnad förpackning. Säljes för 400 ink frakt [IMG]
Om du får tag på en vanlig och vill köpa ett pink moon fabric case så skriv till mig :D
Beställde ett i torsdags, skeppades ut på fredagen och fanns att plocka ut i måndags. Dock så valde jag "International Priorität" och ej...