Separera namn med ett kommatecken.
Hade samma problem för ett tag sedan. En app, minns inte vilken, med funktionen "skaka för att uppdatera" låg förmodligen aktiv i bakgrunden....
Ett långtryck på "volym ner" sedan långtryck på "kameraknappen" så är kameran igång utan startljud. Lite lättare än att roota enbart för...
Notification Toggle Ingen widget, den dyker upp när du drar uppifrån och ner på skärmen, som ett tillägg till det du får fram nu. Du väljer själv...
Jag har aldrig tidigare använt skärmlås eller liknande. Tänkte att det är dags nu :) Smart Lock är ju riktigt smidigt! Lite nojig bara; Hur...
Använder Sony standard kalender. Där bockar jag bara i vilka kalendrar jag vill se. Även underlalendrar på respektive konto. Kräver förstås att...
http://energibutik.vattenfall.se/se-sv/smarta-hem/smart-temp-_-haller-koll-pa-temperaturen-fordelar/p-p100003/?icmp=rekommendation Verkar helt...
Det finns i inställningar för kalender att visa födelsedagar för telefonkontakter.
Kan du även se bilderna med standardappen för foton? Använder du Google Foto så visas bilderna både lokalt och i molnet utan att du märker något.
Det låter som att bilderna helt enkelt är raderade lokalt. Finns en sådan snabbfunktion i Google Foto för att "spara utrymme"
Helt klart köpvärd!! I praktiken obefintlig skillnad på Z3 och z5
Tyckte att fodralet blev omständigt att hantera. Knapplås kändes lite B. I laddaren blev det omständigt. Devilcase skickar med ett bakstycke i...
Jo, det förstod jag. Säger ändå Devilcase ihop med skyddsglas och baksidan som de skickar med. Jag har även haft Sonys original fodral ett tag...
Funkar dåligt för mig.... Vet inte vad som raderas. Väldigt många bilder kvar på minnet som definitivt borde ha raderats med den funktionen.
Devilcase, utan tvekan!
Vad bra! De andra apparna som vi rekommenderat spelar in samtal även utan högtalare på. Även när du använder typ bluetooth-headset.
Jag har en mottagarlista på 20-talet personer. Funkar klockrent. Z3Compact och Telenor.
Fantastiskt använbart! Allt från frugans samtal om matinköp (som man glömmer i samma stund man avslutar samtalet) till väg beskrivning och annat...
Det är bara att prova sig fram mellan apparna. Räkna med att det blir en betal-app. Även de har testversioner så du vet att den funkar på just din...
Min är olåst och det står Network=0 Resten är nollor också.
Sony har Grön och Orange i sin online-butik. http://eshop.sonymobile.com/se/buy/se-xperia-z3-compact
Jag blev ombedd att sätta namn på alla personer efter gårdagens uppdatering!
Öppna ett nytt konto och synka dit i den upplösning du önskar. Sedan har du själv valet hur du skall göra i framtiden :)
Samma för mig
Uppdaterat, inga problem än så länge..
Appen Google Foto visar default dina bilder i molnet. Använder du din vanliga app för bilder så hanterar du enbart lokalt lagrade.
Jag också. Är supernöjd med min Z3c så jag funderar på ännu en till i reserv när priset gått ner lite till.
Snapseed, Pixlr och Perfectlyclear är de tre jag använder. Olika foton behöver olika redigeringar, därav dessa tre.
Snapseed är enkelt och bra! Även selektiv hantering :)
Händer ibland för mig också. Väntar en stund och sedan hålla inne strömknappen 15-20 sekunder. Hitintills har den hoppat igång igen!
Är supernöjd och fortfarande lite "stolt" över detta. Köpte direkt från tillverkaren.
Om den är otät så får du i princip inget utslag på testet. Prova att öppna usb-luckan när du testar
*#*#7378423#*#* Knappa in exakt så i din dialer. Siffrorna blir ordet service med T9-dialer
Prova vid en tidpunkt som inte är "viktig" Förmodligen mer övertygande än att jag säger att det funkar :)
Den försvann efter omstart . .
Fick den i förrgår kväll OTA Inget spännande att rapportera så det är inget att vänta på...
Köpte ett fodral på Fyndiq. Snyggt, bra passform och allt. Uppskattar framförallt att man kan använda det som ställ i porträttläge också!...
Insatsen till dockan är kass, typ. Passar inte med devilcase mjuka bakstycke. Jag har skurit ur bakstycket en bit så det passar. Framtill i dockan...
Flytta en ikon så att du lägger den på en annan. Då skapas en mapp som innehåller dessa två ikoner. Sedan är det bara att dra i ännu fler ikoner i...
Prova!
Har för mig att jag beställde på en måndag och hade det hemma på fredagen . Dyrt kanske - det är värt det!