Separera namn med ett kommatecken.
Inget större problem. Kan man få bort det gråa i nedre delen av display?
Sen 17.4 IOS så är aktivera ljud till caset gråmarkerad även nya uppdateringen 17.4.1 Jag har provat återställa airpodsen även telefon hjälper...
Efter senaste uppdateringen 16.4.1.Så när det ringer(använder airpods pro) så säger siri att x ringer vill du svara? Kommer det du måste låsa upp...
Jag har ett problem som jag inte har sett. Jag har airpods pro gen 2. När det ringer så så är det väldig låg volym på Siri och samtalet o jag...
Fått ett problem med Ios 16 tror jag.Låter jag telefonen ligga säg några minuter så kan jag inte aktivera den med att dubbeltrycka eller...
Jag har min första iPhone o jag saknar nån typ av vem som ringer? Nåt bra tips o utan att behöva mecka o dona med appen. Truecaller är hopplös att...
Jag har precis köpt mig en iphone 13 men var aktiverar man nfc??
Undrar om nån vet hur det ligger till csc har nyligen köpt. Hon sa attden va upplåst ja ,men tittar man på info om mobilen så är hts den aktiva...
Jag vet inte vad detta innebär men så fort det kommer en uppdatering eller man installerar den själv så installeras några 3 appar. Jag har flashat...
Hur kommer det att den visar minneskort Spotify när det inte finns varken sd-kort eller läsare i OP8pro?
Jag har lagt in Beta 10 och jag har stängt av Google assistent när jag trycker power knappen kommer det att jag ska aktivera assistenten. Hittar...
Jag vill ändra min mail aveseringljud o jag har varit på inställningar i Gmail o ändrat men hjälper inte. Provat allt även googlat o där får man...
Har en annan telefon där funkar perfekt. Men väldigt tråkigt har nu provat 3 ggr o samma resultat 1av10 ggr funkar det. Ja, jag har glasögon o...
Sprillans ny. Testat den men passar inte mig. Guld o 256 GB inklusive laddare +1skal Endast byte till OnePlus 9 pro 12/256 GB färg spelar ingen...
Samsung J5: Väldigt bra skick på display Bild 1.Baksidan syns att den har använts Batterihälsan är bra går även ta bort bakstycket o byta...
Har en importerad s20+ och försöker lägga in mitt betalkort ett mastercard går det inte med import bifogar bild. Tips?
Min gamla mobil höll på att lägga av Köpte en oneplus 8 pro men där funkade funkade inte nfc ihop med min sensor (blodsocker) Sålde den o köpte...
Har skaffat mig en S20+ SD varianten. När jag ska logga in på min bank eller andra appar som kräver id så kan inte använda fingerprint. Ja jag har...
Lyckats få root på telefonen magisk använder jag. Ironiskt så den appen som jag trodde skulle bli bättre får jag inte till att funka men allt...
Tydligen ingen på detta forum eller op cominity som kan något. En sista tanke innan jag säljer den. Kan man roota den o på så vis ändra något i nfc?
Var finns kantljuset Samsung en efter uppdateringen till Android 11?
Kan man inte rensa murens cacheminne med volym down+power? Laggar som fan både på Web o spel. Hjälper inte att bara starta om. Någon annan med...
Väldigt konstigt efter sista uppdateringen har telefonen blivit konstig t ex när man skrollar så hackar det +flimrar o stannar kvar i det. Har...
Har varit inne i ljud o vibration o stängt av allt men lik förbannat så kommer notifikatilnljud vid uppstart. Lite jobbigt när man inte vill ha...
Har en Oneplus 8 pro o en polare vill byta med mig. Jag har testat den över helgen nu. En Samsung galaxy S20 + exynos då. Impad av SoT 8-10...
Har skaffat mig en ny Samsung s20+o har alltid funkat innan ju att man får välja en säkerhetskopia, men nu kommer hela tiden assistentenen upp...
Nästan helt ny,ca 30 exp tagna original objektiv 18-55 mm med uv och ett kompakt zoom 18-300mm med uvfilter. +en blixt SB-700 tagit ca 10...
Hoppas på ett snabbt svar. Är det någon som använder Nero-x hörlurar (bt)? Har ni problem med att när man ringer någon så låter det som en...
Hittar inte funktionen har googlat finns inget även på oneplus community...
Jag vill inte tro att det är fel på mobilen (oneplus 8 pro) Det går inte att aktivera libre Link sensor o jag har provat allt. Även ringt till app...
Har en ca 3 veckor gammal OnePlus 8 pro 8/128 Gb svart och olåst nyskick. Skydd har använts från dag 1 vill gärna byta mot en Samsung s20+ SD...
Nån som har en instickmodul (USB) mobilt bredband o som stödjer W10 o 4G Inget dyrt letar nåt till en person som inte behöver det mest avancerade...
Passar inte Samsung. Kommer upp att det är skrivskyddst eller nästa gång är det skadat. Men kör man det i datorn med adaptern fungerar det...
Nikon D5300 20 -30. exp orginalobjektiv 18-55 mm uvfilter Tamron kompaktzoom 18-300 mm väska och minneskort ingår även blixt SB-700 mot en...
Har en ny Samsung S3 frontier köpte den på Dustin 21 augusti insåg att den va stor o inte passade mig. Bara testad. Kartong o laddare e-kvitto...
Har en Nikon D5300 med orginalglugg 18-55 mm uvfilter o Tamron kompakt zoom 18-300 mm uvfilter Jag har tagit ca 30 exp med den. Blixt SB700 med...
Jag gillar att o prova olika appar. Turen har kommit till Qksms o tråkigt nog så kan jag inte ta emot mms tips? Jag har kollat apn o allt är...
Letar efter en gaming laptop prisklass 4000-5000 kr. Har en HP elitebook som kan tänkas bytas o en peng imellan?
Ett glas skydd Nilkin Amazing H+ 75+frakt eller porto
[ATTACH] Fick dom när jag teckna nytt abb. Bara upppackad och testad. Jag gillar inte såna lurar bara in ear. Pris 400 kr+frakt