Separera namn med ett kommatecken.
Bara S6 som är intressant? Har annars en Z3 i bra skick.
På jakt efter ett PD-95G kamera grepp till en Lumia 1020. Om någon har ett liggandes och vill sälja, hör av er. :)
Jag vill minnas att någon gång efter 002A kom det en ny system app för FOTA. Därefter behöver man inte flasha själv.
650
Skicket är bra. Sitter ett dbrand svart läder på baksidan. Följer med en Magnector laddkabel. Kan skicka med Sonys brusreducerande hörlurar (Sony...
Du behöver köra in hallon för att balansera sötman i pajen. :) Annars blir det bara som att tugga en sockrad degklump.
Z3 svart?
Tack! Hittade iofs dit på egen maskin. :)
Hittade detta: https://support.tapatalk.com/threads/ios-android-how-to-get-vip-status-deadline.28348/
Meh, jag köpt Tapatalk 2012. Jag får också upp lite random sponsrade inlägg.
Köpte ett skal till Iphone 6. Snabbt och smidigt! :)
Sålde ett grafikkort, smidig affär.
Ok, ska inte vara den som är den. :) 285 kör vi på, swish?
Nä, då ger jag mig. Någon annan får hoppa in och ta över. :)
250 säger jag då. Annars fixar jag ett silikon skal som jag hade tänkt från första början. :)
Vad sägs om 200 kr?
Du slipper hämta upp browsing från top menyn. Nu ligger den istället som en meny val på första sidan. Navigeringen är mer rationell, likt den...
True. Men ändå bra att dem fixade en bättre lösning. För det dem hittade på var bedrövligt.
Kul att tapatalk ändrade tillbaka till en mer vettig forums browser.
Finns det någon kvar?
Jag har ett asus gtx 570 dc2 liggandes, om du är intresserad.
Däremot har moto x stöd för quick charge.
Om du vill utesluta minnesstickorns så kör memtest86.
Sålde en Moto X 2014 till niclasc. Betalade via Swish. Snabbt och smidigt, rekommenderas.
Tänkte köra en utrensning av telefoner och tillbehör. Jag har mobil från jobbet och tänkte skrota det som jag inte behöver privat. 1. Moto X...
Precis, bären bränner inte bort lika mycket socker när den får kylas ner under natten.
Sugen på byte mot Moto X 2014?
Köp min Moto x :)
De allra flesta rapporterna tar bara med Postpaid.
Moto X 2014, 2700 kr inkl frakt?
Moto X?
Z3 eller en moto x 2014 kanske?
Byte mot en Moto X 2014?
Bump
Från ditt perspektiv, ja.
Då är det bara att leva med batteridräneringen.
Byte mot en Moto X 2014 + LG G Watch R?
Jag har bara startat den och testade lite appar och körde bara med wifi. Det lilla jag har testat så har den hållit 2 dagar utan problem. Men mest...
Det är bara att slå till! :)
Visserligen inte i Karlstad trakten men jag har en Moto X 2014 till salu. :)