Separera namn med ett kommatecken.
Jepp! De har kunnat användas på både mobiler och plattor ett ganska bra tag nu. Kanske ett par månader. Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4 Beta
Det har man förmodligen inte gjort. Även om den numera även fungerar på mobiler. Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4 Beta
Dagens uppdatering var välkommen. Den flyter på bättre nu, och en del andra förbättringar. Sent from my HTC One X using Tapatalk 4 Beta
Till och med 3999:-. :) Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4 Beta
Jag vill tipsa om en mycket bra systeminformationsapp. Den heter CPU-Z. Den fungerar riktigt bra och visar allt det man vill att den skall visa.
Den fungerar fint för mig. Jag har använt den mot min nexus 7 vid ett flertal tillfällen. Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4 Beta
Jepp. Sent from my HTC One X using Tapatalk 4 Beta
Den handlar om uppdateringen till 4.2.2 tillsammans med Sense 5.
Det är inte spceciellt svårt, om man bara läser guiderna. Du får först kontrollera vilken CID du har, och sedan ladda hem rätt firmware.zip som...
Hboot är bootloadern. Och bootloadern ligger på första partitionen, och det den gör att att den bootar upp operativsystemet. Den även kontrollerar...
Jag skrev faktiskt "några veckor". "Några" innebär mellan 3-7 veckor. Så jag räknar med att det kan dröja. :) Sent from my HTC One X using...
Ja, jag hoppas på det också. Den bör ju dyka upp om några veckor. Man kan ju hoppas på att det kommer ut någon läcka lite tidigare. Sent from my...
Jag använder Pulse.
Nexus 7 är fortfarande en riktigt bra platta, och den skulle inte blir sämre bara för att det kanske kommer ut en ny om ett par månader. Den lär...
Du behöver även en recovery där du kan flasha in root. Sent from my HTC One X using Tapatalk 4 Beta
Det är så enkelt. Jag använde en tandborste för att rengöra min, och efter rengöringen så var ljudnivån som vanligt igen. :) Sent from my Nexus...
Det kan han absolut göra. Men jag har själv aldrig gillat att toolkit sköter det åt mig, jag vill själv veta vad jag gör. Jag tycker att det är...
Det första du gör är du laddar SuperSu härifrån. Det är en zipfil som du för över till plattan, eller om du laddar hem den direkt från din platta....
Har du root? Det räcker inte med upplåst bootloader för att det skall fungera, du måste flasha in en zipfil i recovery med de nödvändiga filerna.
Jag tycker att du skall uppdatera din hboot, de nyaste versioner är mycket bättre än de gamla. Det är egentligen inte speciellt svårt att utföra,...
Mount från recovery har fungerat för mig ganska länge nu, jag har aldrig haft några problem med det. :) Sent from my HTC One X using Tapatalk 4 Beta
Mount från recovery fungerar nog inte med den versionen. Du får uppdatera till en nyare. Här är en länk:...
Vilken recovery använder du? Och vilken version? Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4 Beta
Nej, jag menade att du skulle flasha in den boot.img som finns i nandroidmappen med fastboot. Det vill säga med kommandot "fastboot flash boot...
Jag skulle säga att du inte är körd, det går nog att lösa. :) Har du flashat in den boot.img som fanns i din backup också? Sent from my HTC...
Det fungerar nog med de flesta vanliga. Jag har använt ett par med ntfs, och ett par med fat32. Sent from my HTC One X using Tapatalk 4 Beta
Om du inte vill behöva roota, kan du använda dig av "Nexus Media Inporter" från Google Play. Den kostar dock 25kr. Om du vill roota, så är det...
Zippen är kanske korrupt. Testa att ladda hem den igen. Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
Det finns en länk till dem precis under där du laddar hem romen. :) Sent from my HTC One X using Tapatalk 4 Beta
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2222374 Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4 Beta
Då inte ens one fått uppdateringen än, så lär det dröja några veckor till. Jag läste på xda där någon hittat ett schema på en italiensk sida där...
Jag har inte själv testat denna, men den verkar ju göra det du vill att den skall göra. Här är en länk:...
Det skall ju dock sägas att den är riktigt snygg och har en del coola funktioner. Så allt är ju inte dåligt. :) Sent from my HTC One X using...
Jag kan hålla med dig. Det är störigt att man varken kan se sina skapade trådar, eller senaste inlägg. Det enda man ser är vilka trådar som man...
Sedan finns ju till exempel ViperX. En helt underbar rom för den gillar många inställningsmöjligheter. Jag använder den själv för tillfället och...
Jag har nog alltid haft problem med beats audio. För mig så hackar alltid musiken när jag använder spotify, det sker nog ett par gånger i minuten....
Det tycker jag absolut du skall göra. Riktigt bra rom! :) Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4 Beta
Jag antar att det är 4.2.2 du har på den? Den var nämligen mycket snabbare med 4.1, 4.2 var inte speciellt positivt när det gäller snabbheten. Jag...
Ja, det ser ju onekligen ut som en Hox. Jag tycker att du skall ställa en fråga på xda, det är med största sannolikhet något som vet hur du bör gå...
Jag använder också min ganska mycket. Skulle gissa på runt 2h om dagen. Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4 Beta