Separera namn med ett kommatecken.
9800x3d inköpt i februari på webhallen säljes då jag ska ha en 32-trådars CPU istället. Kvitto finns. Finns på Östermalm. 4800:- /Peter
Ah såg ditt mess nu, av nån anledning får jag inte aviseringar.
Sänker till 3000:-
En kontroll medföljer, köpte den på Netonnet precis innan FW 6 kom och ej uppdaterat den såklart :) Hämtas i Uppsala eller kan lämna den vid...
Sålt
ok. Vi tar resten privat
Lite kort tagna
Japp det kan jag. Tar lite kort nu
Kan skicka den för 2300 :-
2300 kan jag gå med på. Behöver du få den skickad eller hämtas?
N9208
Nyskick i glas, nästan nyskick i metall. Lite damm bakom selfiekameran och närhetssensorn. Snyggt svart Pierre Cardin-fodral i äkta skinn....
Nej, är inte intresserad av just den :) Tack iaf!
Ett byte till? Är främst intresserad av att sälja N5an! :)
Jag är nästan 100% säker på att den kör 7.0. Kan kolla när jag kommer hem efter jobb.
Samsung Galaxy Note 5 duos (dual sim, N9208 32 GB) några månader gammal. Finns i Uppsala. Skärmskydd och skal har använts sedan uppackning. Ej...
Som jag trodde, nu är den skickad! Beställde 6e september. [emoji16]
Min leveransstatus på tele2 har ändrats från beställningen mottagen till: "The value " is invalid".... Det tar jag som ett gott tecken :)
Rom och kernel ?
Köpte en s7a till en kompis som ville ha den genom att utnyttja tele2s erbjudande på 2000 kr rabatt inklusive tele2s nya prissänkning på s7an med...
Undrar om det går att modda icke dual sim till att ta dual sim. ...
Nån som beställt en dual-sim variant av noten från utlandet?
Det här är ju helt bedrövligt... Jag beställde precis en note 7 efter att ha sett en recension på nätet där de visar att den har dual sim. Hade...
Köpte den här magnetkabeln 50 spänn inkl frakt. Gick fort att få den.. Fungerar bra laddar fint med 2A laddaren http://m.ebay.co.uk/itm/181380099873
Nej 300 vill jag ha
Grym smartphone till priset 300:- Endast använd i 2 veckor . Bra prestanda med CM11. Vid snabb affär ingår 8 gigs microSD. Hämtas i Uppsala...
Japp sköljer direkt
Japp
Tog ett undervattenskort [IMG] [IMG] Ser lite suddigt ut... Svårt att ta första försöket [IMG]
Bump! Grym telefon till det priset! Skickat från min D6503 via Tapatalk
Årets bästa telefon i min mening. Utan att peka på ngt speciellt, men den är bara riktigt bra på allt..! Kommer från en S4a. 10/10 Skickat...
1 månad gammal. Garanti och kvitto finns. 8 gb microsdkort medföljer. Fint skick. 400 kr. Skickat från min D6503 via Tapatalk
Shorts vilken grym lur. Vilket lyft från S4... Satans vilken kvalité alltså Skickat från min D6503 via Tapatalk
Telia har varit suveräna. Allt fungerar perfekt. Får min imorgon... Skickat från min Ascend Y300 via Tapatalk
Din varuorder xxxxxx plockas från lagret och inom kort kommer ett sms till dig med ditt kollinummer. Hälsningar Telia wohooo! Har den imorgon då...
Var såg du det? Skickat från min Ascend Y300 via Tapatalk
telia då?
Vadan frakt 60 spänn... Det är väl ett litet kuvert 5 kr Skickat från min Ascend Y300 via Tapatalk
Z2:an har något större areal mot Z1:an Z2:an har något mindre volym än Z1:an Faktiska data: volymer: Z2: 5.35 in^3 Z1: 5.46 in^3 arealer: Z2:...