Separera namn med ett kommatecken.
Kan det vara så att Viber kanske måste göra nått för att det ska funka klockrent med 4.1? Många program måste fixa lite små saker och sen göra...
Jag tycker, och många andra att det borde finns en annan prisplan och utbud. Nått i stil med 5,10,15,20,25gb och sen en summa för det. Sen...
Finns flera trådar om det under Galaxy Nexus delen. Kolla under klistrad, där finns det matnyttig information. Skickat från min GT-P7310 via...
Samma för mig :( Skickat från min GT-P7310 via Tapatalk 2
Jag tror att du inte kommer få samma resultat fast du springer exakt samma slinga. Det handlar om gps mottagningen, den kan ju skilja en del på...
Testa att ta bort trimmet att börja med. Är dom varit i boxen eller har dom tryckt in det med obd2 kontakten? Skickat från min Galaxy Nexus via...
Det är nog mera operatör än telefon som gör skillnaden. Skickat från min GT-P7310 via Tapatalk 2
Tror inte att vi ska förvänta oss under. Själva telefonen är ju en stor begränsningar och jag tror att man inte kommer att få den hack fri tyvärr,...
Nu så, gjorde om allt nu igen.. Så nu starta den upp rätt :)
Hur lång tid ska logon visas första gången efter man kört in ICS? // Freddan
Som jag förstår är det mera interna problem. Inget ute hos kunderna, det som kan vara att kundtjänst kan ligga nere. Skickat från min GT-P7310...
Ska lägga in den så fort jag blir klar i huvudet. Måste in och portionerna om interna hdd, det var ett tag sen man gjorde det. Så man hoppas man...
Har allmänt problem med Nordea appen. Oavsett ICS eller GB, buggig som bara den. Tycker dom borde utveckla en bättre, nått åt Swedbank hållet....
Hallå folket, Jag letar efter en app åt min kollega, det är så att han har 2 barn med var sin androidtelefon. Och han vill installera en app på...
Kollat alla gummislangar, kan vara någon som läcker. Räcker med en liten spricka för den ska ojämnt. / Freddan Skickat från min Galaxy Nexus...
Låg inte den redan på enheterna när dom fick då? Som jag ser det är det långsynt att skicka ut en preview av en OTA till alla GNX telefoner....
Jag ser det lite långsynt att tillverkare skulle släppa ut betor via OTA. Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Om du kolla igenom tråden så kommer du få reda på det. Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Kan man ens göra det på desktop versionen? Skickat från min GT-P7310 via Tapatalk 2
Köpte till min tablet precis, funkar bra tycker jag. Skickat från min GT-P7310 via Tapatalk 2
Du förlorar garantin. Jag tror du inte kan fixa detta själv. Jag tror att du inte tjänar något att skruva upp den nu. Nu har det nog gått så...
Så man ska inte uppdatera tycker du? Skickat från min GT-P7310 via Tapatalk 2
Idag har jag en Galaxy Nexus, men ofta kommer jag på mig själv att jag saknar min desire. Ser den varje dag på skrivbordet och inte används till...
Trevlig information,hoppas den håller sig nära sanningen :-) Skickat från min GT-P7310 via Tapatalk 2
Uppmuntrande ;) Glad midsommar :-) Skickat från min GT-P7310 via Tapatalk 2
Jag har min på låsskärmen när jag har spotify igång. Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Kan tipsa att det finns en stor Spotifytråd under appar =o)
Bara jag som har "problem" med att låtarna inte ligger likadant som på datorn? Hade samma problem med versionen innan, har funkat en gång i tiden...
Kan nog ta mellan "direkt" och 2-3 dagar. Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Skicka in igen tycker jag. "gör om gör rätt" bra talesätt :-) Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Min hittar ingen 3.2 uppdatering när jag söker. Köpte min också i slutet på mars. Köpte min dock på webhallen, fick du din via OTA? / Freddan...
Enligt konsumentköplagen så är det 2år på allt. Skillnaden är att 1 året har tillverkaren garantin, 2a året ligger det på försäljningstället....
Widget rekommenderas att ligga på telefonen för att funka bäst. Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Denna tråd funkar väl https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=60862
Fan vad skumt. Men det är inte direkt "lagg" men jag upplever de som det. Blir mjuka "hack" rörelser, svårt att förklara. För det är inte...
Samma här, gick fint att installera =] Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Kom ihåg att du kanske bara har ett visst antal gb att skicka och ta imot i ditt webhotell. Gäller att ha lite koll. /Freddan Skickat från min...
Min funkar as I write Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Hallå gott folk! Jag äger en Tab 8.9 men det är samma specc på den tänkte jag höra med er. Det är så att jag upplever "lagg" när jag kollar på...
Du har helt rätt :)