Separera namn med ett kommatecken.
Köpte en s10 på distans av bradar, allt precis enligt beskrivning, mycket smidig affär, rekommenderas!
Har en i perfekt skick, svart i Stockholm, tänker mig dock 3000 annars blir det nog blocket för ännu lite mer
Söker nu en galaxy s20, helst Snapdragon men kan även tänka mig en exynos om priset är rätt! Jag finns i Stockholm men distansaffär går också bra!
Tror jag ett oanvänt, ska kolla! Fan hade sålt det redan sorry :(
Söker enligt rubrik! Gärna i Stockholm men kan tänka mig att få den skickad också förstås!
3750+frakt
antar att du menar kilometer? :)
Är ute efter att köpa 2-4 telefoner och de som är intressanta står i rubriken, färg spelar ingen roll! s10/s10e/s20 är Snapdragon mest...
Börjar bli lite sugen på att gå tillbaka till Android och skulle vilja prova på en Samsung S10 då jag inte vill ha allt för stor telefon. Inte...
kring centralen när det passar!
Stämmer det är china version
Detta är den trådade versionen!
1. Bose Frames Alto - Testade i en minut men passade mig inte. Pris - 1400 2. Samsung Gear Sport, funkar perfekt och mycket gott skick - 700 kr 3....
Söker enligt rubrik, tappade mitt fodral och höger hörlur, kanske nån stackare som gjort typ tvärtom och vill sälja det som finns kvar? :)
Söker enligt rubrik, inga krav på kvitto osv utan ska bara fungera!
2800 hämtning
Köpte en s7 edge av minefrost, supertrevlig och allt gick väldigt smidigt, rekommenderas!
Söker enligt rubrik!
Söker någon av hörlurarna i rubriken, är eventuellt ute efter mer än ett par men vi får se. Skriv vad ni har och begärt pris! jag finns i...
bud noterat!
2018-09-09
frågade farsan om kvittot nu igen för att kolla, men tror cirka 15 månader.
Säljer min pappas gamla note 9 i mörkblått. Fungerar perfekt och utmärkt skick men finns några hairlinerepor på skärmen, inget som syns vid...
Dags att sälja diverse saker som blivit liggande! 1. Airpods gen 2, fungerar perfekt, 3-4 månader gamla - 900 kr SÅLT 2. Airpods qi charging...
Samsungs verkstäder fixar ett det för en hundring vet jag av erfarenhet!
Söker enligt rubrik då mina tidigare blev stulna, färg spelar ingen roll! jag finns i Stockholm men kan också få dem skickade, skriv här eller...
1800
Söker ett par airpods pro! Jag finns i Stockholm men kan förstås också få dem skickade. Finns galaxy buds, airpods gen 2, Bose frames alto som...
Har ett mi band 3 för en hundring plus eventuell frakt eller mi band 4 för 200 plus frakt!
1. Xiaomi Mi 9, 128 GB Oanvänd snabbladdare original Oanvänt skärmskydd Oanvänt skal Kartong och kvitto från Inet skärmen i mycket gott skick,...
https://www.dropbox.com/sh/w9bndzy3zjy2u8d/AADL-oNDje4v_91w18_gpo9Na?dl=0 alla tre finns bland bilderna där!
Säljer tre olika saker som vara ligger. 1. Samsung gear sport i blå, bra skick och funkar som den ska. 1000 kr, fast pris. 2. Samsung gear s2 i...
Några minuters promenad från centralen! vill dock få mina nya innan jag släpper dessa!
I vanlig ordning efter att jag köpt något släpps förstås en uppdaterad version, i detta fallet airpods pro. Självklart måste man ha dessa istället...
@ludde28 blir troligen en begagnad zero9 för mig imorgon som uppgradering från min m365, några tips på saker jag borde kolla så allt ser ok ut...
Har en samsung gear sport i mörkblått jag kan släppa för 1000 kr jämnt eller en gear s2 i rose gold jag kan släppa för 700! finns i centrala...
Har en oöppnad iPhone 11 Pro 64gb i färgen midnattsgrön och som bekant är ju dessa väldigt svåra att få tag på så tänkte kolla här om någon vill...
Ej aktuellt!
Är en garmin vivoactive 4s I perfekt skick, några veckor gammal, intressant?
Söker enligt Rubrik, 40 eller 44 mm går bra vilket som, cellular eller ej spelar heller ingen roll, någon mindre repa eller liknande är också ok....