Separera namn med ett kommatecken.
Har testat Samsungs Ai på telefonen som man får genom att hålla inne sidoknappen på min S25 Edge och där kan den följa upp i konversationer bland...
Vad kör du för watchface där?
Har 7 Ultra som jag är supernöjd med men classicen är ju riktigt snygg! Hade hellre haft den!
Första tiden/veckan kändes telefonen så jäkla slim i jämförelse mot vanliga lurar. Nu är det mer så att man vant sig vid känslan men att vanliga...
Fick en uppdatering idag men oklart vad den gjorde?
Nu fick jag mitt inbytespris. Är helt klart nöjd utifrån att jag har haft min S23 Ultra i över 2 år utan skal eller skydd.
Tycker telefonen känns otroligt lätt i handen och det slår en fortfarande efter några dagar var gång man tar upp luren. Den är rapp och responsiv...
Sitter i detta nu och uppdaterar nya telefonen! Det som har gjort störst intryck hittills är vikten. Otrolig skillnad måste jag säga. I övrigt...
Äntligen hemma med luren! Vilket sätt är egentligen bäst att föra över allt från den gamla med? Samsungs egna verktyg eller Googles tjänst? Vill...
Paketet redo att hämtas upp på Willys Fasen vad gött!
När jag plöjt igenom recensioner och specs så kom jag fram till följande. Prestandamässigt är den likvärdig S25 Ultra. Den saknar dock...
Så här ser det ut hos mig via appen
Köpte via appen och har nu fått leveransbesked till den 3/6. Hade hoppats få den redan denna vecka
Funderar på att slå till på detta! Inbyte på min S23 ultra. Verkar ju otroligt bra? Försöker förstå om det är öppet köp när man köper via Samsung?...
Tack för tipset. Dock tycker jag fortfarande att det är konstigt att Find då vad det verkar inte kan spåra etuiet utan bara hörlurarna.
Exakt så är det! Men jag använder hellre Samsungs app för att kolla bilder, samtidigt som jag vill synka mot Google. Något förslag på hur man kan...
Hej, jag har en S23Ultra samt Buds 3 Pro. Var gång jag stoppar tillbaks hörlurarna i etuiet så får jag en notis av Samsung Find att mina "buds...
Det jag stör mig på är att man måste radera bilden i Google Fotoappen och inte bara i Samsungappen. Annars finns den kvar.
Måste säga att hela telefonen fått sig ett lyft efter senaste uppdateringen! Känns som ny och mycket rappare! Sjukt nöjd
Tycker att väderwidgeten har blivit skitful! Någon som har förslag på en bättre?
Jag har åkt på en bugg som gör att alla mina bilder har dublicerats när jag går in i Google Fotoappen. Så nu håller den på och försöker synka upp...
Hej, Jag hade velat skapa en rutin på min S23 Ultra som gör att ringsignalen ändras till vibration när jag har på mig min klocka. Situationen...
Märkligt för medan ljudet ljuder så går det att trycka på samma knapp igen och då tystas det. Men ibland hinner jag inte tima det så att det ändå...
Hej nån som vet hur man får bort det irriterande och höga ljudet när man deaktiverar vattenlåset? Hittar ingen inställning för det.
Fick hem det billiga idag. Det är något mjukare och känns lite billigare men i övrigt funkar det helt ok. Så för pengarna är det ju lätt värt....
Jag vill ha ett svart silikonband och har hittat följande band som verkar vara exakt likadant men med två helt olika priser. Tror ni att det...
Jag får en bugg emellanåt när vattenlåset är på samtidigt som klockan är låst med mönster. Då kan jag inte låsa upp den över huvud taget utan den...
5500
Tja, Känns som att detta börja i samband med AI-uppdateringen för nu har jag fått ett otroligt "shutter lag", tar 1-2 sekunder att knäppa en...
Tja, Jag har ett problem i att när jag castar musik från mobilen från appar som DI.fm samt Spotify till min Chromecast på tvn och samtidigt...
Tröttnade och beställde ett D-brand skin istället. Det täcker hela baksidan.
Hej, har har spräckt baksidan på min för nån månad sen och Mcare behövde ha telefonen o flera veckor för att reparera den medan fix My phone kunde...
Update, nu funkar det inte alls längre. Vare sig jag kör med 4G eller 5G. Det är bara DI.fm och Radiotunes som inte funkar att buffra musik via...
Har försökt hitta användningsområden för pennan men nada än så länge. Testat med anteckningar osv men är smidigare att skriva med tangentbordet...
Nä det var 5G. Funkar rätt kasst asså. Ändrade till enbart 4/3/2G och då funkar det igen.
Haha tusen tack. Utifrån det visuella så förstod jag inte att man kunde trycka på det valet utan enbart välja om switchen skulle vara på eller av.
Då kommer jag hit: [ATTACH]
Så här ser det ut för mig:[ATTACH]
Hej, Jag har en S23 Ultra med Comviq som operatör med 5G påslaget och jag bor i en tätort. Något som sker oregelbundet men mer frekvent senaste...
Hej jag hoppar in här då jag har en fråga relaterad till Google Messages-appen. Hur ändrar man meddelandesignal? När jag är inne i "Allmänna...