Separera namn med ett kommatecken.
Söker en Formuler Z8 Pro 5G, Skriv en rad med pris, var den är inköpt och när.
Jag undra om någon kan identifiera detta modem, om det är 4G och om det möjligtvis kan vara låst till Telia. Det är köpt för cirka 5 år sen hos...
Har du kollat om du kan få Penny? Jag bytte från Com hem till Penny, fungerade lika bra, ingen bindningstid eller uppsägningstid, och billigare....
MIUI Global 12.0.11 Stabil (RKBEUXM) Android säkerhetsuppdatering 20210301. Gjorde en omstart i detta nu, ingen skillnad...
Fick en systemuppdatering för några dagar sen, och startade om som vanligt efter installation. Men igår upptäckte jag att det fortfarande ligger...
Beställde från TradingShenzhen, kinabutiken och valde Global Priority (no further costs) och så blev det, tog 6 dagar från dörr till dörr....
Starta en facebookgrupp och håll till där.
Ta och stäng ner detta för gott, det räcker nu!!
Nej, inte ett ljud. Får väl avvakta tills i slutet på nästa vecka och se vad som händer.
Någon som fått klocka och lurar än?
Vilken typ av frakt valde du?
Ja, men när jag beställde så fanns den inte på Amazon, därför blev det Kina...
Japp, min kom igår 22 mars. Och som boboiusa skriver så var det minst sagt svårt att hitta länken. Beställde ett nillkinskydd cam shild case från...
Enligt specen på Mi Store så ingår strömadapter. Men å andra sidan så står det att det finns plats för minneskort också...;)
Ja då är min skickad från Mi Store.
Såld till: @pipankan
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.droid27.transparentclockweather.premium Batteriet har jag inte riktigt koll på. Har använts...
Xiaomi Mi 9 i mycket bra skick, rep och sprickfri. Kan möjligtvis finnas någon hairline. Spigen skydd för baksidan. Orginalladdare, usbkabel och...
Någon som har sett Mi 11 Global till försäljning. Har googlat runt men det är bara kinavarianten som jag har hittat. Tips tas tacksamt emot. Putte
Realme 7 5G, köpt i december och i det närmaste helt oanvänd. Köpt hos Amazon. 1900 Kr + frakt. Realme 7 5G - Full phone specifications
Samsung Evo 512 Gb microSDXC, Oöppnad förpackning och därmed aldrig använt. Köpt hos Amazon.se i december 2020. Pris idag hos Amazon 1013 Kr. Mitt...
Realme 7 5G i nyskick, köpt i början på december 2020 hos Amazon.de. I det närmaste helt oanvänd, inga skador eller andra skavanker. Alla...
Ja med deras beta rom så fungerar automatisk inspelning av samtal, både på Mi 9 och Mi 10 Pro, på Mi 10 pro fungerar det även med deras Android 10...
Om man låser upp bootloadern och flashar in EU-romen från Xiaomi European Community så fungerar inspelningen perfekt. Med den romen kan man även...
Såld till @Kiddy
Liten Ipad modell A1432 mycket sparsamt använd, inga repor eller andra skador. Laddare och kabel. Kanske lämplig till e-böcker eller till ett...
Pm
När är den köpt? Bilder?
Vi pratar om Mi 10 Pro och inte om Mi Note 10 Pro?
Ja då kan vi luta oss tillbaka och konstatera att Vimla gör sitt bästa för att hålla skenet uppe... :D
Har varit inloggad tidigare idag och då inga problem, sms:et kom snabbt och inloggningen gick fint. Nu helt plötsligt kommer inga sms från Amazon...
Ok. Tack.
Har den där plats för minneskort?
Rensar i lådorna, två st. Chromecast gen 1, se bild vad som ingår. Båda fabriksåterställda. 100 kr plus brevfrakt 44 kr för båda i en påse. Först...
Bytte från Comhem bredband 250 till Penny 250, inga problem vid bytet, Penny hoppade i gång på knappt fem minuter, har närmare 300 stadigt och av...
Izzy036 köpte en Pixel 5, trevlig kommunikation snabb betalning. Rekommenderas!
Såld till @Izzy036
Nej Tack.
Nej tack.