Separera namn med ett kommatecken.
Min Magic gav upp och självdog under midsommarfirandet så behöver skaffa mig något överkomligt och fick bli en Gio då de hade bra rea i Tre...
Vad gäller roms så har t.ex. gameboid en trevlig liten icon kopplad till den här appen:...
De flesta ports finns här: http://briancrook.ca/android/testing/
Vet inte vilket varuhus som det här är köpt på: http://img829.imageshack.us/img829/7500/pict0004t.jpg men 149:- ser riktigt lockande ut ;D
Det är väldigt enkelt att byta rom. Jag vet inte om det finns något officiellt datum men jag antar att den publiceras så fort dom anser den redo...
Jag kör CM 5.0.8 i dagsläget och tycker att den flyter fint. Har testkört CM6 litegrann och är inte riktigt nöjd med hur den är i dagsläget....
Okej. Tror jag väntar på en stabilare RC eller rent av färdiga CM6 isf :) 5.0.8 flyter stadigt :P
Jag hittar inte heller någon 32A port :(
Hur var hastigheten jämfört med 5.0.8 ? :D
Kan meddela att jag har precis samma problem
jag hade liknande strul efter rombyte, löste sig genom att gå in och aktivera usb tethering och sedan inaktiverat :S
Vet inte om det finns något för just sms men man kan använda någon chatklient som t.ex. Fring eller Nimbuzz och skriva till varandra via msn eller...
Kolla här: https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=5600
Jag skulle föreslå Fring. Det är en IM client som stödjer msn, skype, gtalk, o massa mer. Den tillåter text chat samt röst och videosamtal sedan...
Låter härligt! hatar när programmeringstentorna är begränsade till ett par timmar som vi har det på universitetet nu :P Har man en dålig dag så...
Vad tyckte du om körsen över lag? och hur låg uppgifterna fördelade tidsmässigt under sommaren? :D
Kul att det är lite mer folk iaf :D Tror ni att det skulle kunna finnas nåt intresse för att styra upp någon form av kontaktlista för att kunna...
Någon mer som blivit antagen till distanskursen "Applikationsutveckling för Android" på Mittuniversitetet i sommar? Vore kul att ha lite...
Kör SuperD för tillfället. är cm5 testen hyffsat stabil? :)
Jag har testat alla möjliga roms men de flesta som bygger på 2.1 är ganska ostabila och inte riktigt så rappa som jag vill minnas att telefonen...
Har bott i Linköping men bor nu mera i Norrköping. Det händer dock att jag rör mig i Linköping lite då och då. Har tyvärr inte hunnit utvecka...
Tjena, jag har haft en htc magic (32A) sedan de lanserades i sverige och har lekt runt med custom mods sedan de lanserades ungefär :P den senaste...
Engadget skrev precis om en ny tjänst som ser riktigt lovande ut :P "Good news, Android fans. It looks like you'll soon have a SlingPlayer to...
har kört den ett par veckor nu och uppdaterat efter utbud. Tycker att det är en rom med stort potential men tycker inte att den är riktigt mogen...
Faktumet att folk baserar sin lista på vad andra skrivit (à la flamewar) (Även den här punken vart till efter läsning av listan så kalla mig...
I höstas så ingick det att lägga 20 timmar på att göra ett flash spel i en av kurserna på min utbildning. För att komma igång snabbt så...
Jag måste säga att Nimbuzz är överlägset bäst! och ja, jag har använt de andra clienterna.
Jävlar, det här måste jag testa då jag ofta kopplar upp mig med datorn via telefonen så lite extra speed vore ju inte helt fel :) Gruffy...
Jo deras HTC Magic är 32A lurar precis som de som lanserats i norden, jag skrev det även i kommentaren någon timma efter att inlägget skrevs men...
I en intervju med Engadget så berättar Erick Tseng att Android version F, allmänt känd som "Flan" i själva verket kommer att heta "Froyo" som är...
Hur mycket högre hastighet talar vi om? och fungerar detta även för andra builds? i cyanogen 4.2.13 ser filen ut såhär: // MER INNAN //...
Läs här: https://swedroid.se/kanadensiska-rogers-ger-magic-en-2-1-uppdatering-i-sommar :)
Tänkte uppdatera till senaste cyanogen på min 32A men det har inte kommit upp någon kernel port ännu. Jag vet att det borde komma upp snart men...
Yay! han övergav oss inte för sin nexus one :D 4.2.13 är nu ute men jag har hittils inte hittat någon kernel till 32A än....
Det vore härligt om du kunde lägga upp lite bilder på den, samt berätta lite om hur bra den flyter i time- och mediascape :D
Det här var då tråden skrevs den enda tillgängliga metoden som inte krävde root och ip tabels. Nu så är de flesta av de hindren undanröjda. Kör...
Jag vet inte hur mycket folk här på swedroid har följt CES i Las Vegas men där så visades morgondages hårdvara för konsumenter upp. Lenovo hade...
Jag vet dock inte vad det står i garantin om det hela men som sagt, det hindrade inte någonting i mitt fall :)
jag skickade tillbaka min magic efter en vecka när jag köpte den i sommras. Det var pga en fysisk skada men jag hade även rootat den. Det enda jag...