Separera namn med ett kommatecken.
Jag bjuder 1600kr + frakt
Jag har i jobbet beställt över 125 projektorer till diverse klassrum och elevutrymme, den senaste modellen vi kör är en short-throw som monteras...
Lenovo 500e Gen 3/i-N4500/11.6"/4G/32GB/Chrome OS intressant?
Skickade Pm
Jag kan tänka mig att betala 1500kr + frakt
Hej, jag söker en Gopro från nr 8 och uppåt, och en dji drönare gärna med lite tillbehör.
Jag köper gärna logitech headset om du kan tänka dig att kasta den i en vadderad påse och på posten.
Hej! har någon uppgraderat till Pro kontroller och vill sälja sina "vanliga"? jag köper gärna dina quest2 kontroller.
Bjuder 250!
Jag är 192cm och väger 118kg men jag är ändå rädd, vad rekommenderar du? att jag ska leka polis? hjälper det så kalla mig konstapel Zoegas...
Grabben blir nog ingen fotograf, jag laddar upp bättre kort när jag landar hemma imorgon.
imgur.com
Drönare säljes pga uppgradering. Mavic pro + hk, medföljer gör även en smart väska och extra propellrar. Funkar klanderfritt och jag kör appen...
LTE
Samsungklocka köpt här för några månader sen säljes till förmån för att testa pixels variant. Klockan fungerar fint och har alltid nyttjats med...
Jag har noll värmeproblem eller krashar (p9p xl) *ta i trä* men det jag tycker är lite sämre är kontakten med min Samsung Watch (5Pro) där jag...
Köpte logitech mus av @riceboiler, Supersmidigt, väl packat. Rekommenderas.
Bjuder 200kr + frakt
Bjuder en femhunka + frakt
Det går kanske att med mjukvara koppla bort batteri och bara köra nätdrift?
Önskar få enkla täcklock printade. ca 10 st Modell: www.imgur.com/a/6LE94yd Pris enligt Ök
Jag har en zenfone 10 512gb, 16gig ram som är en fantastisk "liten" telefon, byte? med lite pengar emellan till dig/er?
Köpt? annars har jag några liggandes.
Jag är också intresserad av endast telefon ifall tillbehören blir sålda.
5500 och frakt
Vad tänker du dig för pris? är det bättre eller sämre batteritid på nya oled i jämförelse?
Hej letar snabb affär då grabben ska ut och resa och då tänkte jag skicka med ett switch, vad har ni? behöver kunna skickas om det inte nära...
Dom gångerna jag har haft problem med diverse blåtandstillbehör har telefonen oftast (alltid) varit problemet. En soft reset eller enkel omstart...
Väldigt trevlig telefon säljes eller bytes mot likvärdig lite större Android, är intresserad av att testa Pixel 8pro, men kom gärna med förslag....
Tjena! Efter åtskilliga timmar "missbruk" av grabben behöver jag nu en ny höger handkontroll. Eller ett beg set. Tack på förhand /Peter
Hej! min silvriga samsung galaxy watch pro önskar jag byta mot en likadan svart modell. Min klocka är använd men i väldigt fint skick, alltid haft...
Det köper jag gärna om du har ett vettigt pris :D
Hej, letar skydd till grabbens iphone, gärna extra skyddande :D iphone 7 plus
Tjena, är det fler än jag som cirka vart annan gång inte kan snabbsvara direkt i en avisering t ex whatsapp eller messenger, alltså när jag...
Köpte en massagepistol av Boegas, Allt precis som förväntat. Rekommenderas !
Köpte telefon. snabb och smidigt hanterat. Rekommenderas!
Tack, men köpte en av Boegas.
Hej! Önskar köpa en massagepistol typ flowgun, eller annat liknande märke med batteri >2h
Det är taget. swish + frakt?
Hej! mitt ena barns telefon gick i backen med blåa streck och icke fungerade skärm som följd, letar ersättare relativt billigt och snabbt. gärna...