Separera namn med ett kommatecken.
Det kommer. Olika updates för 15 > 16 och beta 16 > stabil 16 tydligen.
Känns som du gick ur betan för sent. Vilken betaversion hade du när du gick ur?
Har inte stött på några problem.
Kan inte vara mer än nöjd, med en snart tre år gammal P7. Kör beta 16. Får ofta 6-7 h SoT. [ATTACH]
@N6290 Vimlas "betaplattform" upphörde för ett år sedan, vilket du borde veta. Nu kör de i Telenors ordinarie nät.
Pixel 7 ligger ju hästlängder före ;) [ATTACH]
Vimla. 3 GB/månad för 30:- pga tipsrabatter. Räcker gott o väl för mig. Har ca 160 GB sparat.
Synd bara att det inte innebär någon större skillnad att gå från 15 > 16. Det var annorlunda förr...
Here we go![ATTACH]
Någon som installerat? [ATTACH]
[ATTACH]
Köpekontrakt?
Hade ju varit smutt med samma avisering som vid 'smart laddning'. [ATTACH]
Kom igår kväll. [ATTACH]
Man ska alltså tolka det som om det skulle stått; "Ta bort från enheter..." ? Eller?
Vad erbjuder de?
Fin bild!
När du valt en bild kan du välja Tumnagel, Full storlek eller Ta bort. Välj Full storlek innan du trycker Svara.
Pxl 7 [ATTACH] [ATTACH]
[ATTACH] [ATTACH]
Tror inte TS är så bekymrad över notisen. Mer om andra kan se vad @Jonaslatt tittar på.
Har du gett åtkomst till kontakter och samtalshistorik bluetooth-inställningarna?
En ny update idag. [ATTACH]
Kom en uppdatering nu, verkar som den ska fixa [ATTACH] problemet med NFC och Pay
Funkade inte att betala m G-pay... Prova med ett annat kort, tror jag det stod i kortläsaren, så den kände av att jag skulle betala.
Har inte stött på något hittills idag. Flyter på som vanligt. Har inte testat NFC, men ska testa att betala imorgon med Gpay. Hittar inga...
A15 beta 1 [ATTACH]
Kom idag, eller igår... [ATTACH]
Googla "Anhörigbehörighet"
Betalade inga frakter. 1000/1000 är det lägsta i deras villafiber. Vad du menar med relations avgift, vet jag inte.
Hade tidigare Bahnhof i Telias öppen Fiber. Bytte för ett par år sedan till Bahnhofs villafiber. Ingen ny fiber drogs fram, däremot fick jag byta...