Separera namn med ett kommatecken.
Kirrat
Fick Install from zipfile successfull inatt. gör ett test direkt igen då jag kanske missade ngt pga trötthet inatt. Edit: Får följande denna...
Lägg in ett static textfält: [IMG] Så blir det tex såhär som hos mig: [IMG] (Ursäkta för dom stora bilderna.)
Jag läste igenom denna tråden inatt och gjorde som så att jag tankade ner matris kernel. Boota med cwm och gjorde en backup. Sedan raderade jag...
Den version av essentials som nyttjas nu är en pre release. Skarp har kommit dock så har jag inte hunnit med att implementera den. Tänkte...
Det är för att du har Worldguard rättigheter.
Nya dynmappen är på plats :-P
http://www.minecraftwiki.net/wiki/Version_history [SPOILER]
Jag har precis gjort ett enkelt test och det verkar fungera med att göra multiworld support så att man kan nyttja ytterligare en värld. Och då...
Lade märke till det precis. Nu väntar vi bara på att de plugin vi har får stöd för 1.1. Det som är trist är att 1.1 kräver ny karta om man skall...
Vilken modell av dom är det? med eller utan 3G?
Den gränsen sattes så att man inte laggade isönder servern när man ställde sig och samlade XP på sina farmar.
35 i mars.
När bukkit klarar av det. Så vill man fortsätta spela så uppdaterar man inte. Sent from my Nexus S using Tapatalk
Ändrat gränsen till 50000. Sent from my Nexus S using Tapatalk
Jag har satt begränsningen till att man max kan samla till 10000 och tycker rimligen att det skall vara svårt att få tag på enchantment den enkla...
Det finns en möjlighet att kunna ställa ut enchantments skyltar så att vi slipper XP Farmarna samt att stå timmar vid bordet för att enchanta....
Nätet ligger nere därav att servern inte finns tillgänglig. Sent from my Nexus S using Tapatalk
Nej men den gör så att man får mer ifrån det man bryter. Som jag ser det så är det mer ett hjälpmedel då det överlag är för svårt, segt och...
Jag har ställt frågan till plugin utvecklaren om hur man kan rädda detta på bästa sätt. Återkommer så fort jag vet något. Jag vet att det är...
Det var inte Worldedit som var inblandat utan ett annat loggningsplugin. Men det är trist när det görs fel. Och jag försöker hitta ett bra program...
Trevlig polare du har.. Han är numera bannad!
Om det skiljer sig från vanilla så borde det vara via puredb. Sent from my Nexus S using Tapatalk
Nu har jag lagt till så att man kan välja att skydda sina kistor. Se bild för tillgängliga kommandon [img]
God fortsättning till er alla gamla som nya spelare.
Det finns :-P
Hur gammal är Nexus S:n?
världen är stor :-P
Minecraft servern har fått spatt. Felsökning pågår. EDIT: Hittade felet och det var en av användarna som sparat ett hem i annan värld och detta...
Misstänkte att det var något sådant. Har uppdaterat första posten. Den var gjord för att lura ryssarna :-P
Dynmap installerat. DYNMAP
Den är bara för CraftBukkit version 1597+ (Minecraft 1.0), use Essentials 2.7 och inte Craftbukkit Recommended Build: 1.0.1-R1
Min drar slut på batteriet på halva tiden jämnfört med 2.3.7
Om någon pekar ut vart jag hittar Essentials som passar till Craftbukkit 1.0
Jag har lagt in Multiworld /mw list /mw goto *world*
Fått det någon gång men det har räckt med omstart av mobil
den drogs tillbaka pga problem med batteri driften. Sent from my Nexus S using Tapatalk
Vart finns den i gbg? E den i så bra skick att man kan ge bort den i julklapp?
På min Netgear under Wireless settings så ändrade jag. [IMG] Och det var visst 9 eller lägre.