Separera namn med ett kommatecken.
Det finns fakta: det du får från bland annat mig med hänvisningar till Huawei developer docs. Fakta som också motsäger saker som Huawei sade 2019....
Huawei skriver om 3 kernels, Linux, harmony os microkernel och liteOS. Alla 3 ska vara en kernel om man kan läsa. Alla 3 kan/användas som...
Proshop hedrade inte 3080 Strix oc white och 360Hz ips, full HD, 25" för 2k nok :-( Det lustiga är att min blev nekad på dagen (betalade med...
Läs lite mer. En device har en kernel beroende på hårdvaran. Det har jag skrivit hela tiden. Du påstår däremot att det är någon hybrid. och att...
Som utvecklare håller jag mig till developer docs. Kernel subsystem: HarmonyOS uses a multi-kernel design (Linux kernel, HarmonyOS microkernel,...
Så duktig du är att kopiera en hel artikel. Huawei Launches New Distributed Operating System, HarmonyOS är nog källan. Du saknar fortfarande...
För femtioelfte gången ber jag om källa till det här. Sist hävdade du att källan var den långa videon från 2/6 vilket inte stämmer för jag har...
Jo men enbart teleoperatörerna och inte en ISP eller?
Det är väl teleoperatörerna som ska ta bort Huawei? Är det enbart 5G relaterade produkter som ska bort eller är det allt?
Den sade ingenting om microkernel. Lite snabbt sagt om att kernels till olika storlekar. Men ingenting om hybrid eller micro. Bad om fler källor...
Wtf even[ATTACH]
Hon har tyvärr inte internetbank heller. Jag var helt galet otydlig, med lurad på nätet så syftade/tänkte jag på "Microsoft" som ringer dig som...
Jävla land som började från 18 åringar också. Då kommer jag säkert sist. Jag vill ha 5G.
Min rädsla är att den inte godkänns, om Norge nu öppnar gränsen lite mer på riktigt igen. Senaste från tidigare idag så skulle min mor oavsett...
Har svårt att tro att morsan skulle kunna hinna få det papperet innan 29/7. Och att hon tillåts åka över Svinesundsbron. Hon har ju inte sett sitt...
Töntiga Sverige. Det går inte att ladda ned formuläret man kan skicka in om man inte har BankID förrän 1/7. Fine om inte allt det tekniska finns...
Kan du inte lanka den istallet? Jag hittar inget pa YT som ar 2 timmar langt. Syftar du pa [MEDIA] View:...
Kan komma flera billiga kort nu. Ethereum ligger inte så bra till. MSRP spelar ju ingen roll när även ÅFs säljer till nästan dubbla MSRP.
Extremt helt fel. Det är Linux kerneln för harmony os med på telefoner. Deras microkernel används på IoT. Multi kernel design, Huaweis multi...
Det går väl på skatten nu så alla betalar? Annars förstår jag inte varför jag betalade den skatten och inte sambon :-D. Vill ha mer skatteåtebäring!
Vill du betala många gånger mer tvlicens?
Nu svamlar du återigen om microkernel. Vad ska det vara, multi eller micro? Senast gav du oss en 2-4 min video från en utvecklare och drog då...
Antar att alla länder har sina egna register om vaccineringar och sina egna e-legitimation-tjänster så det är ju ting varje land måste fixa....
Du svarar inte på några av mina frågor där jag ber om källor. Så det går inte att ta dig seriöst. Jag har t.o.m informerat dig vad Huawei menar...
Kan det inte vara så simpelt så att Sveriges lösning inte är klar än och tar mer tid jmf med Danmark och Norge. Hade varit kul att läsa mer ang...
Vattnet kanske kommer från andra källor, smält is etc. Tydligen har Sverige inte så många pumpekraftverk igång längre. Saxar från Wikipedia: I...
Vadå hybrid. Det är en fork av AOSP
Hype. Ska se OnklP på tisdag.
Allt är bättre än en snigel på ögat. Särskilt när man var ett barn och trodde det var på riktigt och sniglarna var värre än iglar och bara satt...
Julas "3500W" vann ju pris hos tek.no. Mitt problem med att jag har ljud i mitt rum är eget bevåg då jag producerar så mycket värme på kontoret....
Föddes antingen för tidigt eller för sent. För jag har fortfarande dåliga onda minnen om snigel på ögat. Blev så jävla rädd på riktigt.
Var tvungen att moblera om i kontoret for att fa plats med ACn pa en nagorlunda vettig plats. Herresatan vad den later. Men men. Hellre lite ljud...
3 veckor med start 12/7. Så precis som alla andra gissar jag på.
Bortsett från lampor har jag saker som drar 1.9kW. Står att ACn drar 1.5kW. Hade hoppats att gruppen låg på 16A men verkar som om den var på 10A :-P
Om du laste vad Bernard skrev sa bor jag inte i Sverige.
Palla betala extra för moms, förtullning och eventuellt tull. Jag har ett större problem. Säkringen gick :'-(
Tull och leveranstid är mitt största aber :-P. Tack
Jag blev med AC och behover nagot till fonstret. Fönstertätning till AC, Cotech | Clas Ohlson kanske? Nagot som finns pa lager i butik vill jag...
[ATTACH] [ATTACH] Herresatan det är en fet AC från Jula. Seal of approval har jag också @keyser
När säger dem det? Har tittat på den ett par gånger och ser inget om storleken. Och vad med källorna till allt det andra? "HarmonyOS appar tar...