Separera namn med ett kommatecken.
Finns inget stamina mode i den läckta JB versionen. Skickat från min LT26i via Tapatalk 2
Jag har nu kört den läckta versionen ett tag nu. Den är klart mycket stabilare än ICS om du frågar mig så man kan bli förbannad på att det tagit...
Men vad har dom gjort med den? Lust o ladda upp en bild? Nu kan du ju nästan häva köpet eller? Hur många gånger har den varit inne nu? Skickat...
Verkar som om LG återigen får göra nästa Nexus så du får vänta nåt år till. Skickat från min LT26i via Tapatalk 2
Japp, det stämmer att det är en massa wakelocks pga fast dormancy, jag hade över 1000 häromdagen, MEN, den slukar inte batteriet som man skulle...
Var in och klämde på en idag och jäklar, den är snyggare än vad jag trodde. Den slår iallafall den flottiga och fyrkantiga Xperia Zn iallafall....
Länk till mod för att kunna spela in samtal http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2255973 Skickat från min LT26i via Tapatalk 2
Oh lycka! Hittade en JB mod som med nya läckta versionen gör det möjligt o spela in samtal... Äntligen. Vet dock inte om den funktionen kommer...
Anovo är ute ur leken så nu är det Deltaservice (de är grymt bra) som sköter det mesta reparationer av XperiaS så utnyttja din 24mån garanti och...
Jag kör nu den läckta JB versionen och testar för fullt, dock lite för tidigt då den är nyflashat och oftast då flyter allt på som smör. #...
Good for you att du inte har problem. Här har du en till som upplever ungefär samma problem som jag...
Vänta med och återställa för snart kommer JB, då kanske det blir ännu en återställning. Idag läcktes tom en JB version som tycks fungera bra, den...
Gud vad skönt, då blir det och flasha ikväll.. Länk till doomlords tråd på xda: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2252940 Skickat...
Jodå ett välkänt bugg, jag har tyvärr inte hittat någon fix själv. Tror det generellt beror på att saker och ting som ligger och läses samtidigt...
Nääe que!!?? Så du påstår att jag och alla tusentals Xperia S användare som upplever buggar använder luren fel!? Vad är det du försöker säga!? Att...
Kommer förhoppningsvis i slutet på Maj.
Tack.. Jag klagar o gnäller på Sony likt många andra här men vissa användare börjar med personliga påhopp på mig (Troll, Pajas, Tönt, gnällig...
Det är jag inte ensam om, takes one to know one. Är inte detta en Xperia S forum!? vad vill han att vi ska diskutera här då!? Hur bra allt flyter...
Moget!!
Ni som har buggfria Xperia S kan skatta er lyckliga och leva gott. Alla pratar utifrån sena egna erfarenheter och folk borde respektera och förstå...
Det ska alltid vara någon fjant som vill ta fokus ifrån Sony/tillverkare och börja gnälla på skribenterna istället och skapa tjafs. Jag och många...
Dra åt Tokyo och landa snett på en Xperia S vet jag. Troll kan du vara själv. Skickat från min LT26i via Tapatalk 2
Frågan är hur det blir i framtiden med Sony, hur går det för V, T, Z osv.. Blir det en ändring? Kommer det finnas ursäkter då oxå? Såg tex att Z...
Märkligt att denna "maktkamp" mellan Sony och Lund tycks endast straffa Xperia S. PS btw skönt att få lite medhåll i dramat :D:p Skickat från...
Jodå.. men Xperia S är inget misstag.. det har varit ett katastrofalt och smärtsam tortyr. Om nåt är klart i November men kommer i Maj/Juni är...
Var det samma visa för ett par år sedan!? X10 eller vad det nu var!? Ericsson var med då..
Summa summarum.. SONY FAIL! :p Uselt skött företag Lund eller Tokyo..
Ficklampa https://play.google.com/store/apps/details?id=com.devuni.flashlight Skickat från min LT26i via Tapatalk 2
Hehe roligt att jag kanske inte är ensam om att kommit fram till detta. https://swedroid.se/forum/showpost.php?p=1292476&postcount=315
Låt inte oss nu börja hitta ursäkter för Sony.. finns inga ursäkter imo. När ett företag väl har fått sina pengar så kan de göra som Sony gjort.....
9 months and counting... Tick tack... Kan ni föreställa er hur bra den här uppdateringen blir? Den kommer vara det bästa inom uppdateringarnas...
haha lucky you.. min var tydligen inte trasigt enligt dom :( eftersom de inte ens brydde sig om den. Jag fick via en utvecklare på Xda som kollat...
Hur kan man byta ut den då? Verkstad? Skickat från min LT26i via Tapatalk 2
http://androidspin.com/2013/04/10/samsungs-exynos-5-processor-goes-head-to-head-against-qualcomms-snapdragon-600-in-benchmark-brawl/ Kanske...
Det kommer komma rootad "officiellt" stock ROM på Xda snabbt när Sony väl behagar o släppa JB. Jag kommer bara wipa och flasha in den... Man får...
En 4,7" skärm vore ju o föredra om luren var mindre men så är ju inte fallet med One. Skickat från min LT26i via Tapatalk 2
Jag kommer troligen köpa S4 för att den har största skärm till lur ratio bland flaggskeppen samt batteriet. Sen är jag trött på Sony. Dock är inte...
Det här med certifieringen är en fars.. ibland dyker de upp där sen kommer uppdateringen.. ibland tvärtom... Ibland certifieras en FW och släpps...
6.2.B.0.68 är den senaste läckta JB beta´n för Xperia S, så inget av ovan är JB tyvärr.
Kan man ändra toggles i notificationbar? Skickat från min LT26i via Tapatalk 2