Separera namn med ett kommatecken.
Vimla har slutat skicka sms varje dag, att jag ska byta till Vimla 2.0. Jag funderar på och byta till 2.0 men så som det ser ut just nu så är det...
BSPlayer spelar upp mkv filer för mig med. Tack WarSpaz
sDsB finns och köpa på pipomall. Eller så kan du söka på google "PIPO M9 10.1-inch Screen Film Protector Skin for M9"
farbror_fester samma på min högra hörnet, fast inte så mycket att jag kan se inne i plattan. Någon som använt OTG kabeln? När man ska ta bort otg...
WarSpaz tack för ditt svar, ska försöka ikväll när jag kommer hem.
någon som vet en app som kan hantera mkv filer, för det står ju att pipo klarar av mkv har jag för mig. just nu hackar bilden när jag spelar upp...
Kan inte gå in på Inställningar->Visning får detta meddelande Inställningar har tyvärr stoppats. Någon annan som har samma problem? Någon som har...
Idag fick jag hem paketet. Fick betala 486 kr för tull/moms. Har testat Pipo M9 nu i 30 min och det mesta flyter på bra för tillfället, återstår...
Det hoppas jag verkligen att vi får annars får vi börja ringa in och klaga.
Du bör nu få ett brev där det står vad du kommer få betala. Jag fick också brev igår, så jag och du bör få paketet samma dag, då Karlstad och...
cheytoo du får brev hem från posten möjligtvis tisdag nästa vecka. När du svarat på deras brev så kommer du få vänta upp till 1 vecka innan dem...
cheytoo samma för mig, första gången jag köper från geekbuying. Min Pipo M9 har varit i Sthlm nu i 6 dagar.
Frix jag tror att dem håller ett extra öga på "gift" paket nu för tiden speciellt från Asien. Varför dem inte gjorde det innan i lika stor...
djkmmo du har nog rätt angående postens serviceavgift, men jag har för mig att man måste betala frakt cirka 100 SEK, så hur fick jag det till...
apan12 jag tror på ett ungefär att dem räknade så här för din vara. Kostnad för Pipo M8 Pro: 224$*6,7 = 1500,8 SEK Tull: 0 SEK Moms: 1500,8*0,25...
Idag fick jag hem brev från Posten AB. Som jag trodde så kommer jag få betala tull, moms och annat som i sin tur kommer bli kungens lön. Skämt...
Tullverket Hur mycket är tullsatsen? Tullsatsen varierar från 0—20 % beroende på varuslag. Tullsatsen beräknas på varans inköpspris med tillägg...
Order Date: 6/13/2013 Shipping date: 6/15/2013 9:03:21 PM 2013-06-18 17:03 Singapore Försändelsen har lämnat sorteringsterminal i utlandet för...
Order Status: Shipped Äntligen har dem skickat iväg den. Fick någon av er betala tull eller extra kostnader när ni hämtade varan? När jag söker...
USD 231.98 Paypal 6/13/2013 Payment Confirmed (Processing) Det står att det kan ta mellan 1-3 dagar innan dem skickar iväg varan. Tog det längre...
Har just beställt en http://www.geekbuying.com/item/Pipo-M9-10-1-inch-Android-4-1-Quad-Core-Tablet-PC-RK3188-IPS-1280-800-2GB-RAM-16GB-314318.html
Hej. Har någon här köpt en Pipo M9 med 3G?? Jag såg på youtube att en snubbe sa att apparna/ikonerna ser konstiga ut alltså kvalitén på ikon...