Separera namn med ett kommatecken.
För mig brukar de stå och studera kvittot en stund. För att säkerställa att de fått betalt. [emoji23]
Nej det är bara Samsung S7, S8 och Note 8 som kan köra Samsung pay. Men om du menar att klockan kan köra det trots att den är kopplad till någon...
Absolut. Men jag betalar med Samsung pay i klockan varje dag ändå. Mycket smidigare än att ta fram kort. Ps. Jag är 36 och för visa leg på...
Har en classic som är 2 månader gammal snart. Hör inget klickljud om jag duttar på ringen. Hör ej heller något om jag skakar hårt med handleden.
Att jämföra med de i butiker är inte så bra. De har sällan samma glas. Utan ett billigare mindre tåligt. Som ev kan se vitare ut än gorilla glass.
Ironi passar sig inte så bra som svar till någon som ställer en seriös fråga. Bara taskigt mot henom.
Va snackar du om? [emoji23] Mobilen synkar ju tiden mot en server. Och klockan synkar ju mot mobilen. ;)
Värdelöst är det. Funkade helt perfekt fram till för två uppdateringar sedan. Hatade hur lass min Oneplus 3 var på autoljus (och att högsta var...
Jo jag vet. Men jag trodde den var kopplad till Samsung pay i min S8:a.
Enligt tråden är det ju tre olika värden som är viktiga: CL0: CL1: G3D: Jag har: CL0: 8 CL1: 7 G3D: 2 Maxvärdet är 15. Och tydligen ska det...
Vilken tur för er!
Men du måste ju använda en S7 eller S8 första gången för att lägga in korten i klockan?
Samsung pay funkar inte. ;)
När jag startar en walk så har GPS hittats inom max 3 sek.
Ja det följer med laddare till Gear S3. Du kommer inte bli missnöjd. Lovar. Som en riktig klocka med massor av supersmarta funktioner. Bland annat...
Auto brightness är sjukt långsam efter senaste uppdateringen.
Det är väldigt många som skrivit om att icke-original-laddare gör klockan mycket varm. Även någon som laddat med S2-laddare hade fått en mycket...
Är ju bara en bråkdel av kortläsarna som har nfc ännu. MST är ett måste. Använder det med klockan varje dag.
Om jag så fick ut 1 h SOT och 12h standby skulle jag inte byta till en ajFåne. Inte ens om jag fick 10 000 kr emellan. [emoji23][emoji6]
Der är inte att S8 saknar hårdvara. Den har för ny hårdvara för SL-kort. [emoji23]
Självklart menar han inte att lösenordet ska lagras. [emoji23] Det är ju bättre än ingenting att uppdatera via bankID när man vill det. Precis...
Tyvärr är eBay mer av ett lotteri, gällande kvalitet etc. Men hittar man en viss tillverkare även där så, absolut.
Amazon UK har jag beställt massor från. Mängder av skor. Men även klockarmband, trådlösa in-ear-lurar, etc.
Verkar ju inte bara vara SL. Sen kan jag förstå att de inte vill byta ut en massa SL-kort så länge de funkar som de är tänkt, men inte med en app.
Vet inte om det hjälper att debranda då? S8 kan inte läsa av SL-kort med appen Ressaldo. Pga att Samsung spärrat något med nfc. Edit: Verkar...
Handlar om säkerhet. Vilket såklart är bra. Men Bankdroid borde kunna implementers att man kan uppdatera saldo med mobilt bankID. Precis som Tink.
Men i hans fall kom den ju en månad senare. ;) Inte alls kul att få säkerhetsuppdateringarna så mycket senare.
Funkar för mig.
Bulk är vanligt. Det betyder ju bara att det inte är en fin förpackning. Jag köpte en bulk på teknikdelar.se Den är äkta. Jag är iaf 99% säker...
Ja. EP-TA20EWE är white. EP-TA20EBE är black. Original säljs bulk också. Men det finns tydligen mycket kopior. Du lär nog märka det. Bara att...
Antagligen.
Fan va skönt det är att ha kommit över gränsen när man bryr sig om batteriet. [emoji23] Sen har jag iofs lyxen att kunna ha luren stående i...
Har en Asus AC68u. Funkar perfekt. När jag hade min gamla S3 funkade det inte alls med Dlink:en jag hade då. Köpte en Asus och det funkade...
Det mesta är ute ur leken.
Nja. Då hade det stått dataanslutning. ;) Detta handlar om när du ansluter till dator med kabel.
Aldrig hänt mig. Förutom när jag vet att jag är på gränsen till wifits räckvidd. Det är ganska vanligt att vissa routers har problem med vissa...
Haha va fan. Köpte ju precis en Gear S3 classic. Helt underbar. Får väl sälja den i höst och köpa en S4. ;) Fast har svårt att se hur värt det...
Google assistant på svenska funkar väl fortfarande bara om man har svenska som systemspråk också? Bixby är rätt coolt, även om det bara funkar...
Det vet jag väl. Och jag skrev ner resp upp MOT 0 resp 100. Dagens batterier mår fortfarande bäst kring mitten. Det är fakta och lätt att testa....
Saknar faktiskt inte Sim-stöd. Då Spotify offline funkar. Samsung pay funkar offline. Man kan tracks promenader etc då den har egen GPS. Bara...