Separera namn med ett kommatecken.
Oj oj oj kan man anta att restkommande plattor alltså är värda att köpa? Sent from my SK17i using Tapatalk
Byt till ett bättre tangentbord ;) Att jag måste vänta till jag kommer hem för att installera miui på min gt :( Sent from my GT-P1000 using...
Tror alla plattor kommer få tegra2 tyvärr, 7.7 ska ju ha samma prolle som galaxy s2 Sent from my GT-P1000 using Tapatalk
Kan någon vara snäll och ladda upp zip filen så jag kan ladda ner den? Sitter på taben, flashade stock-safe och då försvann den ju och kan inte...
Haha xD Sen känslan man får när man sitter/ligger i soffan och det kommer ett dåligt program på tv men dosan ligger på andra sidan bordet xD Sent...
Haha nej :-P gick på kunskapsskolan i Nyköping för ett par år sedan och då var det så :-P Sent from my SK17i using Tapatalk
Haha xD tyckte jag inte då jag gjorde så :-P Sent from my SK17i using Tapatalk
När det är äcklig mat i skolan så måste man gå ända till McDonalds som ligger hela 300m från skolan för att äta :-D Sent from my SK17i using Tapatalk
Okej får köra backup och prova så får jag hoppas att det fungerar, använder nämligen inget simkort i den just nu Sent from my SK17i using Tapatalk
Om du byter ut romen till cm7 så kan man byta så att man tar kort med låsknappen på s2 i alla fall :-) har för mig att man kan välja volym upp...
Kanske dags att prova den här romen :) har ju varit overcome troget Edit: läste som tur var att inte wifi fungerade ordentligt så jag får vänta...
Prova HTC sync, inte hundra på om det fungerar med Mac. Vet hur du känner :-P har en ifån som "nödtelefon" och fattar typ nada xD Sent from my...
Låter rätt, mer eller mindre alla mopeder gör över 50 och Yamaha, derbi och liknande mopeder brukar göra över 60 Sent from my SK17i using Tapatalk
Nexus Prime kanske kan vara något? Inte släppt än men ligger nog inte alltför långt fram i tiden. Den kommer ju vara en av dom första telefonerna...
Ja behåll den och se om du åtminstone kan byta den mot en SGS2 LTE
Tror att du skulle kunna få tag på en LG optimus 2x för en billig peng och tror att den med typ CM7 är rätt grym
Beror på vad du vill göra, z är snabb och säkert bra men på s har du amoled skärm som är. Om du kollar film och spelar på telefon så är s värd det...
Framtidssäker=Dual Core Det vill säga att ARC egentligen inte riktigt är med i matchen om man tänker två år framåt, Processorn är redan nu ett år...
Om det är skärmupplösning full HD så kommer det nog ta ett tag. Frågan är väl mer om man verkligen behöver full HD upplösning på en 10" skärm
Jag undrar fortfarande om det är skärmupplösning 1080p du vill ha eller om det är att du vill spela upp filmer med 1080p upplösning.
Det gick på X10 mini pro och lär gå på nya också, men ja kan ju bli lite förvirrande då kanske fler knappar än ÅÄÖ flyttats
Nej det gör den inte, nya mini pro är större än X10 mini pro....
Gå in i facebook appen och tryck bakåt så du kommer till alla val och där du kan se dina aviseringar så trycker du på menyknappen och sedan på...
Prova långtryck Sent from my SK17i using Tapatalk
Nu har jag inte min s2 för tillfället men ja du måste gå in under inställningar och sen tror jag det ligger under lagring en inställning som heter...
720p super amoled skärm, think i just came....<3
Den är garanterat bra :) fast sen beror det ju på vad man vill ha telefonen till, om man vill ha riktigt bra kamera så vet jag inte om sensation...
Att man slipper allt Samsung lagt in vilket vissa tycker är väldigt skönt, sen är det ju vanilla-android. Ja tyvärr för att få det via...
Det går att koppla in som USB-minne men då kommer du bara åt musiken som ligger på telefonen, men köper du MHL kabel och kopplar in telefonen via...
Jag har lite fundering på om man kanske ska köpa nya Nexus jag med :) men jag väntar nog också till specsen. Jag hoppas på att ICS har fått...
Du kan köra den som pungvärmare annars nu i vinter ;) haha förlåt kunde inte låta bli. Någon som vet om det kommit stöd för MHL?
Jag kör vanliga CWM recovery
Väckarklocka xtreme har den funktionen :-) Sent from my SK17i using Tapatalk
Man får ingen surf för det priset? Sent from my U20i using Tapatalk
Det ska jag låta vara osagt Sent from my U20i using Tapatalk
Om du inte har kryssat i att den ska använda det vid boot så startar du bara om telefonen så är allt frid och fröjd :) förutom att du får göra om...
Samsung galaxy tab :p finns USB-host kabel att köpa :) dock 7"
Ja alltså ingen genväg men hitta inte ett bättre ord :p Men ja man trycker ju bara på teckenknappen och sen ändrar till nummer 3 så har man ju smileys
Jag har ersatt filer i 1.51 med filer ur 1.41 för att få dels telefonloggen utan sms och sen svenskt tangentbord på samsungs egna tangentbord,...
Verkligen ingen som kan svara snabbt om 1.51 har svenskt tangentbord? Tycker om genvägen till smileys i samsung tangentbordet Sent from my...