Separera namn med ett kommatecken.
Är denna fast ikke H modell. http://www.samsung.com/my/consumer/pc-peripherals-printer/monitor/led-monitor/LS22B350HS/XM
Jo?
Funkar utmärkt för mig! Sök på S22B350 på Google. Blir nog en resa till Liseberg snart så :P
Hej! Vi strunta i det denna helg, men blir antagligen i helgen eller nästa helg. Gör det! Kan skicka med HDMI/VGA Kablar för rätt pris :)...
Har en z1 vara utav intresse?
Intresserad utav byte till en Z1?
Jo men det jag menar är att du själva tummen måste bara tryckas hårdare på den övre delen utav knappen. Men förstår din resonemang. Tack ändå! :)
Telefonen funkar prima att sätta på. :P
Tjenare! Sitter på 3st Samsung SyncMaster S22B350 (Dessa:...
Intresserad utav en Z1 komplett med tillbehör, copter skydd, tpu skydd. Enda "felet" är att strömknappen...måste tryckas mer på den övre delen för...
I see, blir inte affären av finns ju min Z1 ;)
Räknas en Z1 som mindre? :)
Tjenare! Har köpt en Z1 och är helnöjd med mobilen, men är lite mer intresserad utav en större skärm eller Windows mobiler. Finns i...
Tjena skall beställa en Smartwatch 2 Men vet inte om man kan ändra så att klockan blir lika stor som din handled då jag förmodligen har en mindre...
Tjenare! Blev sugen på att roota min z1a. Dock undrar jag bara hur jag skall göra och om det finns guider osv till det? Skulle gärna vilja...
Det är jag helt säker på att jag gjorde...Om man dubbelklickar på volym + så kommer stäng av osv. Så kan nog klara mig utan en av och på knapp....
En till grej som jag stör mig på är att mobilen öppnar upp t ex "Headset" ansluten osv? Även kameran...
Den på sidan. :P
Några säger att det är dåligt med OSet på just z1/compact kanske man skulle köra in en custom rom? Och pröva om knappen fungerar?
Nu startar den osv. Allting fungerar bra. Jo men personen var jätte trevlig så skall kontakta den idag. Men lås knappen fungerar tyvärr...
Tjenare! Köpte igår en ny Z1 och allting fungerade som det ska. Tog ett dopp i poolen med den idag och efter besöketet såg jag att det var...
Hur mycket för PS3? Skall du förbi Örebro inom en snar framtid?
Hur mycket släpper du den för?
Finns s4an kvar? Är mycket intresserad utav den!
Finns den kvar?
Finns G2an kvar? Mycket intresserad finns i Örebro!
Hur mycket för Nexus 5?
Föredrar att Affären är i Örebro!
Tjenare! Är på jakt efter ny mobil igen. Är sugen på en mobil som skall vara princip ny eller att det är ett bra pris och man kan reperera t...
Hur mycket hade du tänkt dig penga mässigt?
Tack! Fungerar alla knappar osv? Är intresserad utav detta :) Vilka betalsätt föredrar du? Slå mig ett PM vetja :) Hej! Är inte...
Vad är det för storlek?
Låter intressant skall se om jag får fler erbjudanden. Ni som har en nokia 920 eller liknande är jag väldigt intresserad utav :)
Mer information och pris skulle vara nice.
Hur mycket hade du tänkt dig? :)
Halloj! Är ute efter en mobil som skall fungera att SMSa och Ringa med. Är inte speciellt kinkig men...Har ni Iphone 4/4S/5 för en billig...
Fixat :)