Separera namn med ett kommatecken.
Kollat så m3u url'n fungerar korrekt? Tänkte om det ev kanske är problem från den servern listan ligger på? Klistra in m3u'n i webläsare och...
Siptv är appen smart iptv. Smart IPTV Petar in samma MAC som FS'n och lägger upp de m3u listor jag vill ha. Startar om appen så finns mina...
Nu kör jag iofs Siptv på FS men kan säga att den slår gse alla dagar i veckan när det gäller användarvänlighet, på alla andra sätt också. Min FS...
Vad finns det för alternativ för att betala t.ex Qpark parkering via QR nu när Glase lagts ner? Helt missat detta, blev satt på pottan idag när...
:cool:
Legat på "att se listan" en längre tid, nu ikväll blev det äntligen av. Både mina och polarens förväntningar var höga efter första filmen.....
Du uppgav väl en annan e-post adress eller ditt telefonnummer för att återskapa glömt lösenord? :eek:
Venom Är stort marvel fan, likaså Tom Hardy fan men inte ens han kunde rädda den här filmen. Vilket bottennapp.
Google keep?
Settings > bocka ur Update playlist on start.
Använt PP ganska mycket på ena FS'n och SIPTV på den andra. Testat en hel del andra med men kommer alltid tillbaka till någon av dessa två. Var...
Det var dyrt! Det är lika mycket som jag betalar för 250/100 från comhem via fiber. Haft den här dealen ett par år nu, varje gång det är dax...
Årets BF för mig blev samma som förra året. Stått emot alla vill ha men inte behöver erbjudanden
Jag slog på stort i år med, körde en repris på förra året. o_O Fire TV Stick with 1st Gen Alexa Voice Remote | Streaming Media Player...
Skalet som finns med i Poco kartongen är faktiskt rätt ok, sitter bra tight och skön att greppa. Temp glas ingen aning, inte velat kladda på ett...
En trevlig överraskning så här en regnig mörk tisdagskväll. :)
Pocophone F1 will likely get updated to at least Android Q Fö hel nöjd med min. Ingen heavy user men batteritiden är grym. Snabb som attan på...
Hade Bahnhof ca 4år utan några större problem, hade aldrig med supporten att göra så kan inte uttala om det. Har comhem nu, haft i 3 år, fick en...
Rört mig runt både kusten/bushen i Stockholms mest södra skärgård och haft 4g täckning varje gång jag har tittat. (Hallon)
Dear Poco ägare. o_O Om någon råkat beställa ett display skydd för mycket så hojta gärna till. EGlobal hade på lager vid min första beställning...
Beställde min röda 6/128 från struliga EGlobalcentral för 3296:- , ingen rabatt vad jag kan minnas.
Brukar mest hänga här i tråden och bara vara avis på alla inköp. Nu äntligen kan jag också "skryta" lite. :P [ATTACH]
Detta vore fin fint om det blir så. Storhandla varje gång jag åker hem. :cool:
Råkade klicka hem en extra, 100:- inkl frakt? https://www.eglobalcentral.eu/generic-xiaomi-pocophone-f1-skadany-futera-czarny.html [ATTACH] [ATTACH]
Så där ja, äntligen har jag den i handen, inte ens hunnit hem och leka ännu. Straight out of the box mao. Faktiskt rätt så imponerad av kameran...
Jag kör Siptv, Netflix, Plex, YouTube, Spotify mm mm på en enkel Firestick från Amazon. Bästa valuta för pengar någonsin.
Kan smacka in massor av bilder i tråden så fort min kommer från EGlobalcentral.. Hörs om 42 veckor typ.. :mad: Men på riktigt, nu har min iaf...
Nja, har lovat bort den till lilltjejen som tycker att hennes Sony XA är trist som saknar upplåsning med fingeravtryck. o_O...
Fan så surt att ni sitter och skriver, visar fina bilder från era fina POCO's medans min fastnat i "Packing & Delivering soon" fängelset. Mvh...
Aldrig handlat där förr. Inga konstigheter? *begin :P Hur som, hade en kort mail utväxling med eGC igår om min blåa F1 som aldrig tog sig...
Haft mail kontakt fram och tillbaka med dem. Först fanns den i lager när jag la beställningen, sen var den plötsligt slut och skulle skickas den...
Snudd på att jag trycker cancel på min order från eGC efter ha läst igenom det du skrivit. Min står ännu och tuggar i "Processing" läge. Ringde...
6 dagar från beställ-klicket till din hand? Svarta luren? Jag beställde den svarta först men ångrade mig, bytte till en blåa 6/128 2018-09-05,...
Bästa tidig morgon radio. Gäller att tajma in kaffet intaget, fått mig att spotta rakt ut många ggr. o_O
Settings>General>Dark theme
o_O Ja, den är rätt oskön om det är så. Andra notifikationer som telegram, SMS, mm mm fungerar Själv fick jag ångest igår kväll över att jag...
Får nog gå in på banken imorgon och fråga. Fröken "twitter" har kanske inte full koll.
Just skickat samma fråga till SEB. Återkommer om jag får svar.
3,463'ish
Bra timing.