Separera namn med ett kommatecken.
Den har det externa kortet som default och alla mina downloads försvinner. Jag har en nandroid från stock rom där jag körde stock, ligger stock...
Som talvathir sade, ändra bfq till sio under i/o ;) jag kör 100 - 1400mhz. Och det där med undervolting, innebär det at processorn snurrar i...
Fan! Det verkar som att thoravukk också har grova sd korts problem, är det någon kernel bortsett från stock som inte har det? :) //Felix
På min telefon var Thoravukk appen redan installerad i telefonen efter jag hade intstallerat kerneln :) //Felix Edit: 500 inlägg :D :D
Tack :) vilken skillnad det blev i det allmänna flytet ;)
Som rubriken säger ;) Hur installerar man en kernel på sgs2'an? Jag skulle vilja testa thoravukk...
Jag följde en guide för det, kommer dock inte ihåg vilken ;) Använde odin i alla fall, gick snärtfritt på ca 45 sekunder :)
@felixtb :)
Det gick på 2 min för mig, öppna bara kies air appen på telefonen så kommer det instruktioner hur du ska göra, du behöver inte mixtra med ditt...
Seriöst, vilken tabbe på en top-line telefon :/
Ja, själva programmet kies vill jag gärna kasta ut genom fönstret på valfri hög byggnad. Men kies air är faktiskt ganska coolt och funkar faktiskt...
Provade att föra över i datorn @n_sandstrom sade, problemet kommer fram där också men absolut inte lika tydligt. Här är det nästan obefintligt....
Det är typ det där jag pratar om, men jag upplever det mer i samsungs appar än i andra apps, kanske innehåller dessa mer gradient än andra apps...
Jag tror dock att ts vill ha mappar i appdrawern, detta är jag osäker på om det går i touchwiz ;) //Felix
Ser nu att det är tydligare på låg ljusstyrka och inte lika tydligt vid hög styrka, dock framträder det fortfarande, det är dock bara i vissa...
kollade nyss, den stod på standard, provade alla tre inställningar men det var fortfarande konstigt färdjup :(
Tack, då stannar jag hellre med gamla trygga stabila cm7 :)
Är det verkligen ingen annan som har ett liknande problem och en lösning?
Jag får inte heller fram sidan :(
Alltså är den inte redo för daily use ännu? ;)
provat att ställa om cpu setting i settings>cyanogenmodsettings>performace>cpu. Här borde du ställa governur på smartass och max frec på 700mhz om...
Värt att säga är att man behöver root för att köra titanium och clockworkmod ;) Tyckte inte att det framgick i tråden //Felix
Jag köpte min sgs2 från halebop, jag valde dock det dyrare abbet med 3gb data istället för 0.5gb, jag är nöjd med halbop so far i alla fall :)...
Hej. Jag har nyss skaffat mig en sgs2 och tycker att den är helt fantastisk på många sätt, men jag har ett problem. Jag upplever ett begränsat...
Du får nog använda dig av desktop visualizer eller liknande för att det ska funka i touchwiz ;) //Felix
Med heltäckande menar han antagligen solo eller studio, det är de enda heltäckande beats vad jag vet :) //Felix
funkar perfekt på min SGS2
Ja Samsungs scrollmotor är uppbyggd på ett helt annat sätt än AOSP motorn som är i nexusen. Jag körde aosp på en Desire förut och upplevde att den...
[IMG] min home, minimal text och digital clock widget
Även det faktum att en person (i synnerhet män) "aldrig" gör misslyckade val och köp spelar in. Om köpet är misslyckat så säger man att allt annat...
+1, Det har du fasen rätt i ;)
för övrigt så brukar tre lägga in massa bloat i luren, detta gör inte tele2! och när man ringer till någon med tre så får man lyssna på deraas...
Kan du inte ta ut en icke moddad build-prop från stock rom som borde ligga nånstans på XDA? ;)
jag hkände på en ny lg med snapdragon s2 (single core) på dustin expo förut, denna körde en beta mjukvara som var ics och den flöt som smör i...
Orsaken till att de floppar är ju oftast för att den udda funktionen ofta blir dåligt utförd, en vanligt telefon med en pekskärm är betydligt...
Denna rom är allmänt känd sedan länge och i princip alla använder sig av den! Dvs onödig tråd ;) //Felix
vart är @kallt-kaffe? Han kan lösa detta problem på 4.27 sekunder ;)
fråga dom hos tre ;)
galaxy s2 får man för 2400 hos halebop om man binder 24 månaders 99kr surfabb med gratis sms ;) jag tänkte slå till :)
motorola har ju en razr baserad qwerty sak med 4" skärm, dock bara i usa men jag vet inte om den funkar i sverige ;)