Separera namn med ett kommatecken.
Är en riktig noob på fonts, vet någon vad det är för font på dessa screenshots?? Skulle vara snällt med snabbt svar, vill byta till den så snart...
Min Legend fungerar även väldigt bra utan att roota (har aldrig testat och kommer aldrig våga). Dock har jag ganska stora spelkrav (och det är min...
Roligt, hur lång tid är det innan det kommer ut på market?? :P
Så olika man är, det är just den som jag tycker så mycket om :D
Riktigt snygga, en fråga bara: är inte det här mad white ikoner med en "glasruta" bakom? :)
7/10 Stör mig på två saker: det är inget mellanrum mellan dagarna på oneseven, och det är olika färger på "glowikonerna" och "dockikonerna"....
Jag fattar fortfarande inte? Vill du vara vänlig och skriva EXAKT hur man skall göra? Och när jag valt fonten så blir det text ändå, och inga...
Såg att du hade lagt till en Astro-ikon till mad metallic, tack så mycket :D Just nu använder jag dina mad-mix ikoner, har fastnat för dem. Skulle...
Är också en NOOB på Minimalistic text, skulle du vilja förklara vad en "fontfil" är och hur man lägger in den är du snäll :D
Haha, bra! :D
Ringdroid använder jag :D <3 Ta inte bort den är du snäll :innocent:
För att Astro-ikonen som du har gjort i de gamla ikon-paketen är så grymt snygg :D
Jo, att fixa nya utseenden på ikonerna. Däremot så har jag saknat ASTRO i de senast ca 10 ikonpaketen. Om du skulle vilja inkludera den i de...
Är det den totala nedladdningen, i så fall så är det väl inte så många som har laddat @Madeli´s ikoner vad jag kan se?? :O
Jag tycker det är kul när det väl är färdigt, men de åtskilliga timmarna innan det blir klart är inte så roliga :D
Och det blir snyggare för varje gång, när får du slut på idéer egentligen?? o_O Själv skulle jag typ komma på någonting en gång i veckan, och då...
Väggpapper skulle vara snällt :D
Även mitt fungerar, men det var inte det jag tänkte säga. Tycker det blev mycket snyggare nu. Det blev även mycket enklare när man kan byta...
Aha, trodde det var mitt Chrome som strulade :D
Haha, ok. Det kommer bli roligt, om och när det nu kommer...!? :mad:
Är detta spel fullt fungerade till Legenden??
Legenden är ju inte den bästa speltelefonen vad jag vet, därför undrar jag om det går att spela på Legend? Någon som vet?? o_O
Men skall det inte vara himmelsblått när man har loggat in också? Har jag missat någonting? o_O
Tack så hemskt mycket för infon, och nej jag använder bara Wifi hela tiden, har nämligen en router i huset (annars är det ju lite svårt ;) ) Nu...
Hej, när jag skulle ladda ner en app från webbmarket, så skulle jag se om det gick att den väntade på att jag satte i usb-sladden till datorn....
Men, men, det fungerar ju inte till Legend ?? ;(
Länk tack :D
Det där var rätt smart faktiskt :D
Tack för hjälpen, nu fungerar det :D
Yes, har äntligen hittat denna tråden :D Man måste ladda ner one more clock(det fungerar även med gratisversionen), sedan när man väljer tema så...
Men hur väljer man teman, måste man ha pro-versionen av fancy widget då eller?? Jag har bara ett tema att välja emellan :(
Hur gör man för att installera själva klockan?? :ehm: Fattar inte :cry:
Vet någon vad detta är för klocka? Termometern till batteriet skulle också vara bra att ha :D
Klockor, klockor, klockor. Det finns hur många klockor som helst på market, men själv hittar jag aldrig den där PERFEKTA klockan. Därför tänkte...
Ok, när är det planerat att den skall komma??
Ja, nu fungerar det igen, kanske nåt fel med lösenordet jag skrev in. Vad heter appen förresten??
Nu fungerar det inte att logga in på sidan?? Någon som vet varför??
Varför har de inte tagit med det Swedroids startsida? Htc kom ju med fem nya telefoner och inte en enda har nämnts?? :S
Den klockan hade jag ju, utan att veta om det...? o_O Tack för hjälpen iaf :D.