Separera namn med ett kommatecken.
Sålde ett iPhone-skal till @blackpearl. Hämtade på plats samma dag så första kontakten skedde och betalade via SWISH vid avhämtningen
Hej Skickade PM med bilder till dig tidigare när jag kom hem. bara återkom sedan när du sett
Bilder kommer då imorgon torsdag efter kl 16-tiden hinner inte innan
om du är intresserad ge mig ett bud vad du är villig att ge som max då så får vi se. ge då bud vad du vill betala utan frakten.
Tack för visat intresse ändå Låter hellre skalet ligga i en låda då.
Hej Har en Apple Watch Series 3 (42mm Versionen) i färgen guld. Dock så har skärmen en del repor i skärmen mest på kanterna där själva texten...
Tack för bud. Dock är ditt bud för lågt för att jag skulle vilja sälja.
Säljer nu mitt Läderskal till iPhone X då det knappt används Färgen på skalet är rött är ett (PRODUCT)RED skal. Skalet har lite slitningar nere i...
Tack för ditt svar. Dock så är det inte intresse för mig att köpa då armbandet inte är helt komplett med alla delar.
Sålde ett iPhone-skal till @stealth.pilot snabb betalning via Swish
Bara skriva ett svar här sen när du kollat då. Är allt med då kanske jag köper
Delen med stiftet som är låset Och S/M & M/L delen Det är så man får det från butik
Följd fråga medföler alla 3 delar till armbandet. D.v.s. så som man får det vid köp i butik?
Hej Är armbandet till 42 mm eller 38 mm versionen av klockan ? samt är det ett apple original band ? Hur är skicket på armbadet nyskick elller...
PM skickat
Hej Har ett original Apple Silicone Case att sälja Har själv använt detta till en iPhone 7 Plus med passar även iPhone 8 Plus Säljes då jag redan...
Hej Jag har en iPhone SE i Färgen Guld med vit framsida Mobilen är dock låst till operatören 3 (tre) Fick mobilen från 3 i slutet av oktober och...
Bjuder 400 kr inkl frakt med PostNord skicka lätt Har DLC koderna till spelen blivit använda & förbrukade ?
Letar efter Förvarningsfodral som ska passa en Apple Watch 42mm Letar i första hand det som följde med med första generationen som hette Apple...
Hej Har en Lenovo Tab 4 med 10`1 tums skärm med WIFI Plattan kör Android 7 Köpt på Dustin i slutet av oktober Vill ha 1100 kr + ev frakt Om...
Köpte ett iPhone Läderfodral av @dermike. Fodralet var i nyskick som beskrivit.
Sålde ett iPhone läderskal till @qsecofr Snabb betalning via Swish
Du verkar som du inte uppdaterat till senaste versionen av BankID appen Gå till App Store och kolla så du har senaste versionen som släppes i...
500 kr inkl frakt för Apple iPhone X Leather Folio ? Skulle dock vilja se bilder på det innan ev köp d.v.s bild på framsida, baksida & insidan...
Det går bra med 250 kr inkl frakt Bara Skicka mig ett PM så avslutar vi där. Visar gärna bilder på skalet innan du betalar
Jag har en iPhone SE 32GB Dock är mobilen låst till operatören 3 (TRE) Inköpt i slutet av Oktober 2017 och bara blivit använd hemma som extramobil...
Hej Apple original case som passar till iPhone 7 Plus/8 Plus finns här Läderskalet är i färgen Mullvadsgrå ( Skalet i bra skick då finns lite...
BUMP
Hej Har en Lenovo Tab 4 med 10`1 tums skärm om det är intressant Plattan kör Android 7 Köpt på Dustin i slutet av oktober Vill ha 1100 kr +...
Köpte en iPad mini av @carez Och skicket på iPaden var i det skicket som han beskrivit. Så jag är nöjd med mitt köp av denna användaren.
Här kommer bild på läderskalet ( dock inte bästa bilden ) Pris som jag vill ha är 275 kr inkl frakt Vid intresse skicka ett PM så löser vi resten...
Det gråa skalet finns med på samma bild som det svart. Jag finns i Malmö men kan givetvis skicka
Hej Jag har 2 st Apple original case som passar till iPhone 8 Plus/7 Plus Silikonskal som är i färgen svart ( Skalet är i bra skick) Läderskal...
Hej här kommer 2 bilder som jag tagit på den jag testat. Kvalitén på bandet känns helt okej. [ATTACH] [ATTACH]
Hej TPU Cover Band som passar till Apple Watch 42mm Har 2 st av denna 1 st av dessa är öppnad och testad i 1-2 minuter den andra är kartongen...
OK Om frakten ingår i Priset för 300 kr så köper jag det gärna av dig. Om så skicka mig ett PM så kan vi avsluta där.
Blev en ny Mobil. Prylnörden i mig kunde inte hålla sig längre. [ATTACH]
Hur är skicket på ditt Röda Apple leather Case ? Är det i nyskick eller väldigt nära ? Vid snabba ock smidig affär ingår frakten då ?
Sista BUMP här innan det ev blir andra ställen att lägga upp på