Separera namn med ett kommatecken.
Säljer min Galaxy Tab 10.1 p.g.a att jag inte använder den som jag trodde jag skulle. Det är 3G/Wifi modellen och den är olåst, kan används med...
Tänkte nu sälja min Nexus S som bara ligger. Importerad från usa i januari 2011. Använd kanske 2-3 månader. Inga repor i displayen, lite små repor...
Jag har Telenor och alla mina mobiler har automatisk uppdatering av klockan och det fungerar felfritt!
Har för mig att för att undvika problem när du går från t.ex. MIUI till CM7 så bör du köra en wipe på data, cache och dalvik för att minimera...
Vilket program använder du för att programmera såna funktioner på ett kort?
Vad är det för widget du kör marotos, den med kalender grejerna (döming)?
Såg också det nu, kanske 2.4 :P
Var?
Nyckelbrickor använder i regel RFID och inte NFC, därför det inte fungerar.
Du kan inte byta displayen på en S-LCD modell till en S-AMOLED skärm, inte så vitt jag vet iaf. Är väl lite hårdvara som skiljer för drivning av...
Vilken kanal kör de wifi-näten på?
Okej, då vet man :) Tackar!
Sitter och funderar lite på vad man vågar wipea i recovery läge, vill inte sabba för mycket. Det finns ju 3 olika val: data/factory reset...
Plocka ut batteriet och starta sen telefonen som vanligt igen så ska den komma igång som vanligt...
Borde ju vara någon form av hårdvara också för att stödja 4G, precis som att man inte kan använda sitt gamla 3G USB modem för att surfa på 4G...
Jag kör med Smooth Calendar, tycker det är en snygg widget. Dock bara 3 rader :(
Mitt bakstycke sitter stenhårt fast där. Kolla så du inte har fått på det fel när du haft det av, eller om kanske någon av plastlåsningarna har...
Vilken version kör du?
Denna http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=936219
Finns ju nya kernels med wifi-fix, dock är det rootning som gäller för att uppgradera. Jag kör själv med en custom kernel, dock utan wifi-fix än...
Baseband är den del i mjukvaran som står själva radio telefon för telefonen. Hsdpa/3g/gsm å så. Så att uppgradera den gör att man får...
Visst finns det det :) Syncmypix heter det http://www.androlib.com/android.application.com-nloko-android-syncmypix-qxEz.aspx
Finns på market
Kör du med stock sms app eller någon annan?
Har ni provat uppgradera er baseband? Finns lite fixar för dessa problem i nyare versioner.
Om du startar superuser och kollar i inställningarna, det är inte så att du har "deny" root på dessa applikationer?
Så vitt jag vet så använder sig alla företag som kör på nfc kort av kryptering. Man behöver rätt nyckel för att läsa av dom. Har man det är det...
Plus att RC2 bygger på Android 2.3.3 medans RC1 bygger på 2.3.2
Själv tror jag mest att man kommer märka skillnad i spel, i menyer och att ladda program å så tror jag nog inte man kommer märka någon "woow"...
Jag överklocka den bara och körde testet sen ställde jag tillbaka den till standard igen. Jag har inget behov av att ha den överklockad då den är...
Test 4 - Netarchy v1.2.5a CFS (Stable) - Överklockad till 1.4Ghz [IMG] Och här har ni ett test med överklockning!
På min nexus s har jag 3G vid 3G mottagning och H vid HSDPA...
Tänkte slänga ihop en liten sammanställning av de kernels jag testat på min Nexus S. Detta mest för att hjälpa andra att välja ny kernel och se...
Nopp det gör jag ju då inte, missade att du skrev "svensk ns" i topic, sorry!
Jag har kört både CM7-rc1 och nightly-11 utan problem. Visst några reboot's och så men det är kända problem. Är ju ändå ett "work in progress"....
Släng in Cyanogenmod CM7 annars så får ni stöd för alla språk som Android stödjer :)
Okej, tycker det var lite skumt för på min gamla HTC Legend med CM7 så hade jag aldrig detta problemet. Då stod det vara "Telenor SE". Kanske nått...
Märkte idag en lite skum grej med min Nexus S. Kör Cyanogenmod 7-rc1 och det fungerar utan problem (förutom lite random reboots och sånt). Iaf,...
Jag har kört CM7-rc1 nu sen i lördags och är också nöjd. Någon enstaka reboot och låsning. Annars fungerar den bra. Dock kör jag med stock...
Det jag råkade ut för var att när telefonen bootade om i fastboot läget så behövdes det installeras nya drivrutiner på datorn. Windows sa inte...