Separera namn med ett kommatecken.
Går det ens att få TouchPal att visa ÅÄÖ? Det saknade jag när jag testade...
Hur menar du att det inte fungerar? Jag har inte upplevt några fel, bara att det är jobbigt. :)
Skulle funka för mig...har inte sett nåt om det iom nya Market tyvärr dock... :(
Jag börjar tröttna på att manuellt uppdatera alla applikationer man har i telefonen. Tycker det är var och varannan dag som 3-5 nya uppdateringar...
Skit då i att skriva nåt öht.
Uttömmande recension...finns det inget mer att säga?
Jag får Bandit, NRJ och StarFM att fungera. Lugna Favoriter och RixFM säger den att inte fungerar (kör med "A Online Radio")
En nackdel med de vanliga folders är att om man avinstallerar en apps (vars genväg ligger i en folder) så försvinner inte genvägen i foldern....
"Tasker", heter programmet så? Hittade inte på Market?
Har tidigare mailat er och önskat få med "Viasat Sport Hockey" som en valbar kanal, blev lite besviken när den inte fanns med i nya versionen. Men...
På tal om det som "disskuteras" här, alltså antal apps, vilket i vissa fall kan bli ganska många, startade jag precis denna tråd:...
En sak jag känt varit lite B med Android är att när man installerat en hel del program/spel på telefonen så blir program-menyn väldigt...
Var på g att beställa ett 16gb minneskort till min Magic (Vodafone-brandad) eftersom det är max vad den klarar av vad jag hört. Men kom att tänka...
Listan över appsar (när du ska tex avinstaller, menar inte menyn över alla appsar) blir segare. Men annars märker jag ingen skillnad.
Jaha, se där...hade ju varit smidigare om de lagt det bland de andra inställningarna för hur skämen ska släckas ner....:rolleyes:
Jo, det misstänker jag med, men undrade om det var nån som VISSTE
Nån som vet vad som hänt med Android-xxxxxxx.com? Inte gått att nå sidan på flera dagar nu.
115st inkl spelen. Rensade nyligen bort sånt jag inte behöver/använder. Inte appsar som man använder regelbundet alla men "bra-att-ha-appsar".
Försökt hitta nåt sätt att hindra skärmen från att slockna automatiskt när telefonen sitter på laddning. Är främst ute efter det när jag använder...
"SimCity Metropolif for Android" finns, iof betalspel, men går att hitta även på andra sätt....
Har kört denna widget sen början av sommaren men jag har problem med den, den vill inte uppdatera sig automatiskt som det är tänkt. Står bara...
Häda inte i detta forum!!! :mad: ;)
Och de appsar som visas när man håller nere Home-knappen är väl bara de 6 senast startade appsarna. Inget som säger att de är igång för tillfället.
Har kört din app i nån vecka nu och är överförtjust!! Helt klart den app jag har på min Magic som har högst impfaktor och användbarhetsfaktor....
Ett par saker som jag inte blir klok på i min Android-lur. 1. När jag får en bilaga i mailen och läser den med den inbyggda gmail-klienten så...
Om jag fattat det rätt så ska "PinPoint" göra exakt det du efterfrågar, testa det.
Är det nån som verkligen fått MMS att fungera med Telenor och Android (Magic). Jag har testat varenda variant som jag kunnat hitta men INGET...
Japp, det står garanterat i avtalet. Men du vet själv nog hur vanligt det är att folk lusläser det finstilta, så det är inte konstigt att folk...
Jodå, om de inte ändrat på detta den senaste tiden. Se mitt inlägg ovan.
Kika på gränssnittet i iPhone-versionen, tycker det ser riktigt smidigt ut. http://www.idg.se/2.1085/1.240744/har-ar-blockets-iphone-app
Ser fram emot en Blocket-apps till Android. Håller med PatrikS om att "sno" så mkt som möjligt från iPhone-versionen. Om det nu är Blocket som...
Som jag fattar det är dessa inga egna klienter utan använder sig av torrent-klienten du har på datorn, och styr den klienten. Stämmer inte det?
Hittade denna sidan på nätet: http://www.mikechannon.net/page1.html Finns en massa service manualer och annat till HTC's mobiler. Bland annat...
Har sett att det finns lite apps som kan styra tex uTorrent på datorn men finns det nån riktig torrent-klient till Android? Så att man utan...
Jag kan bara bekräfta att operatören KAN se att du använder mobilen som 3G-modem till datorn, fråga mig inte hur. När jag skaffade mitt...
Är faktiskt riktigt illa om det inte går att ändra på. Som du säger kan det kanske bli billigare att skicka ett MMS istället för 4 SMS, men SMS är...
Konstigt, nån sån ruta får inte jag upp. Vad har du för mobil? Såg att när man kom över 3 sms i längd så står det "converting to mms" i en liten...
Märkte nu att när jag skriver ett långt SMS så istället för att skicka det som SMS så vill telefonen (Magic från tyskland) skicka det som MMS,...
Hmm, ok. Kanske är så illa...dåligt i så fall. Svenska Magics borde ju liksom absolut ha måndag som första dagen i veckan, måste vara en miss HTC...
På min tyskimportade Magic (orginal ROM osv) så börjar veckan med måndag. Vet att om man gick in på Google Calender på datorn så kan man där...