Separera namn med ett kommatecken.
Helt oanvänd, kan hämtas i östra Gbg elller skickas mot porto. 200:-
Söker ett skärmskydd till P7P, gärna om någon har ett Whitestone Dome till övers men även andra kvalitetsskydd kan vara av intresse.
Säljer en Pixel 7 Pro 128GB i absolut nyskick. Inte en hairline finns att hitta på skärmen. Skickar med ett skärmskydd, Rhinoshield Impact Flex....
Intresserad av Magsafeskal, typ Mous eller liknande.
Hel och ren, inga missfärgningar. Dock finns ytliga repor precis ovanför texten. Syns i motljus, försökte fånga på bild med under stark lampa....
Har använts men är i fullgott skick, med allt som ingick som ny. Skickas mot frakt alt. hämtas i östra Göteborg. 500:- (eller bud med rätt att...
Som rubriken säger, jag har ett extra genomskinligt Slim case från Ringke till Pixel Watch och undrar om någon har en i svart och vill byta på...
Om någon köpt hem men inte behöver eller kanske har ett extra skydd är jag intresserad av detta.
Säljes Googles egna skal till Pixel 6. Jag använde det endast en kortare period innan jag fick hem ett annat jag föredrog. Riktigt så rosa som...
I nyskick med låda enligt bild. Kabel och UK stickkontakt ingår om man vill ha den med. 400:- plus frakt alt. hämtning i Göteborg eller Borås...
Enligt rubrik, söker skal till Pixel 6. Främst ute efter tunt transparent eller Bellroy men är öppen för förslag! Kan hämta upp i Göteborg,...
Sökes åt en kompis vars 4a 5G gått sönder. Telefonen ska vara i fullgott skick med bra batteri. Kanske ligger det och samlar damm någonstans? Kan...
Jag har en Pixel 6 128GB i den läckra färgen Kinda coral i nyskick, har även ett "cotton candy" originalskal. Skärmskydd är monterat, även på...
Söker 4a 5G i gott skick, helst med låda. Kan hämtas i Göteborg med omnejd.
Skalet har mest legat i låda då jag bara använder skalet från Moment. Således inga märken eller repor. Kan hämtas i Göteborg eller skickas mot...
Telefonen bara gled ur näven på mig ikväll och slog givetvis till den enda ytan som inte täcktes av skal och skärmskydd. Nu har den två sprickor...
Söker ett vettigt skärmskydd till P4XL.
Söker Googles Pixel stand, låda osv är ett plus.
Söker Pixel 4 XL, helst i Oh So Orange men vit kan vara av intresse (ej svart). Givetvis så när på nyskick det går och med komplett låda.
Söker skal till Pixel 3a, allt av intresse :)
Söker skärmskydd till sambons Oneplus 5. Någon som har över i gömmorna?
Söker Pixel 2 (den lilla) i bra skick inkl. laddare. Inga sprickor, inga skador. Kom med prisförslag! :cool:
Enligt rubrik, gärna flipcase.
Söker Moment lens version 2, helst Wide men alla är av intresse. Även skal till Pixel 2 XL.
Säljes då jag monterat annat skydd. 150:- fraktat
En longshot här men om någon har köpt hem dbrand skins med separat google logga önskar jag komma över en :) Känns onödigt med frakten från deras...
Google original flipcase i brunt läder, inköpt från Google store. I mycket bra skick. 150:- Spigen Galactic series, i gott skick men lite...
Hej allesammans! Jag har tagit på mig det smått omöjliga uppdraget att få tag på en ny Nexus 5, alltså inget begagnat. Detta är inte lätt då den...